Millaiset vanhemmat antavat joululahjaksi elokuvia?

höpö
höpö. tänään kateltiin lasten kanssa yhdessä joululahjaleffaa ja syötiin suklaata.
alkoholia en ottanut tippaakaan eilen ja tänään otin lasin viiniä just äsken juustojen lanssa.
olet idiootti.
 
Kutistunut
Ei aina piä paikkaansa.. Kummityttöni sai eilen montakin elokuvaa ja kaikki me aikuiset oltiin ihan selvinpäin.

Mutta valitettavasti tuo jossain tapauksissa pitää paikkansa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja krapula ainoa syy?:
Heh, no vaikka sellaiset joiden lapset on elokuvia lahjaksi pyytäneet, kuten tämän perheen lapsi teki ;)
Höpö höpö, alkoholistoituneiden vanhempien selityksiä.
Meilläkin sai kersa lahjaksi yhden dvd:n, vaikka me ei äljäkkeen kanssa harrasteta alkoholia. Juoppoja mekin.
 
Ai kauheeta, mulla on mennyt jotain ohi ja ilmeisesti unohdin juoda eilen pääni täyteen :headwall:

Joo, meillä sai ipanat (lähinnä esikoinen kun ei pienempi vielä ymmärrä vaikka toinen elokuva olikin koko perheelle) KAKSI elokuvaa + pari muuta dvd:tä ja hitto soikoon kun kukaan ei ollut krapulassa tänään :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ai kauheeta, mulla on mennyt jotain ohi ja ilmeisesti unohdin juoda eilen pääni täyteen :headwall:

Joo, meillä sai ipanat (lähinnä esikoinen kun ei pienempi vielä ymmärrä vaikka toinen elokuva olikin koko perheelle) KAKSI elokuvaa + pari muuta dvd:tä ja hitto soikoon kun kukaan ei ollut krapulassa tänään :/
Tää on jo aika surkeesti. Noin monesta levystä ois pitänyt jo jättää kersat yksin yöksi kotiin, ja öristä krapulassa kotio nukkumaan joskus puolilta päivin :D
 
vierasw
Meillä lapset sai meiltä 3 leffaa ja muilta lisää. Ja alkoa otan n. 1-2 kertaa vuodessa että aika pieleen meni. Mutta ei olla kyllä ehditty katsoakaan kun ollaan uusilla jutuilla leikitty.
 
-
Pyh, luuletko että raskin ostaa lapselleni DVDn?? Kauhean kalliita, sillähän saa jo pari mäyristä!! Sama imasta netistä pari leffaa lapsille ja antaa kattoo niitä kun itse aloitan loiventavat heti aamusta.

Luoja sä oot idiootti!!
 
Mäkin oon unohtanu kännätä :eek: Johtuis kai siitä kun ei tippaakaan alkoa talosta löydy ja tuskin löytyykään, meilläkään ei sitä harrasteta.

Nukahdettiin kyllä miehen kanssa sohvalle kesken yhden DVD:n kattomisen, vaikkei krapulaväsyä ookaan :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Pyh, luuletko että raskin ostaa lapselleni DVDn?? Kauhean kalliita, sillähän saa jo pari mäyristä!! Sama imasta netistä pari leffaa lapsille ja antaa kattoo niitä kun itse aloitan loiventavat heti aamusta.

Luoja sä oot idiootti!!
Ugh, miksei tätä kukaan tullut ajatelleeksi? :eek: Ja mä menin ostaa sen dvd:n :headwall:
 
Ainakin sellaiset, jotka haluavat antaa lapselleen mieluisia lahjoja.'

Mä harrastin nuorempana leffoja ja onneksi mun vanhemmat antoi niitä mulle myös lahjaksi, mieluisia kun olivat.

Aijuu, ja ostinhan mäkin lapsille 5 levyn boksin muumeja :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Ainakin sellaiset, jotka haluavat antaa lapselleen mieluisia lahjoja.'

Mä harrastin nuorempana leffoja ja onneksi mun vanhemmat antoi niitä mulle myös lahjaksi, mieluisia kun olivat.

Aijuu, ja ostinhan mäkin lapsille 5 levyn boksin muumeja :snotty:
Tollahan sä vedät jo koko vkonlopun putken :LOL:
 

Yhteistyössä