Millaisia ärsyttäviä idiootti tapoja teidän koirilla on?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
Pienempi koira (cockeri ) pyörii ympyrää about sata kertaa, ennen kun raskii äkistää paskan pihalle |O Sadekelillä ja kiireessä tämä on varsin ärsyttävä tapa!

Isompi koira (harmaa hirvikoira ) on joskus niin hellyydenkipeä, että vaikka se olis maate lattialla, niin jos itse vaihdat sohvalla asentoa, niin johan se pomppaa, ja tulee rapsutuksia kerjäämään.

Pienempi huolehtii kyllä, että saa ruokansa ajallaan, muuten makaa dramaattisesti ruokakupin edessä ja esittää nälkäkuoleman partaalla olevaa... Tämä koira elää syödäkseen!

Sulosia ja rakkaita ne on kaikista vioista huolimatta :heart:
 
AinaHarmaa
no ei nyt niin ärsyttävä, mutta kerjää rapsutusta ja silitystä silleen typerästi "haukotellen" . Välillä mulkoilee pitkään kun ei tajuta ja työntää kuonollaan mun käden tai oikeemmin nostaa sen...
 
Villivadelma harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä koira lupsuttelee itseään ja siitä kuuluu ärsyttävä ääni. Ja sit se nuolee ihmisten jalkoja.
Joo voi vitsi toi on rasittavaa. Ärsyttää kun yrittää nukkua, niin alkaa kuulua lip lip lipiti lip! AARGH! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jostakin se aavistaa milloin on lenkille lähdön aika eikä anna pukea silloin housuja jalkaan ilman hillitöntä riehuntaa housujen lahkeissa, yritä siinäkin pukea.
Käytätkö usein samoja housuja lenkillä? Meillä koirat tunnistaa mun lenkkihousut... :headwall: ja sama riehunta päälle, tietysti! Mut vaihdapa housuja välillä, niin toiset kattoo H. Moilasina, et ai, nytkö lähdetään??!
 
v
Nii ja sit lenkillä se panttaa kakkaansa niin kauan että löytää hyvän kohdan, pyörii ja pyörii. Sit jonkun heinäkorren taakse kakalle ja sieltäkin lähtee usein jo jolkuttelemaan vaikka ei ois kakannut loppuun. Monta kertaa roikkunut pökäle pepussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina kun luen lehteä/kirjaa sohvalla, koira tulee joko läpi lehden tai muuten vaan siihen ilmoittamaan itsestään niin, ettei lukemisesta tule mitään.
Tästä tuli mieleen! Se, et jos levittää papereita / lehden lattialle, niin siihen päälle pitää tulla makaamaan, ja jos siitä käsketään pois, niin ainakin ne tassut jää sihhen päälle :headwall: Tänäänkin, kun lavehdin talouden tiliotteita lattialla, niin johan oli cockeri kaverina |O
 

Yhteistyössä