Millaisia hemtexin pussilakanat ovat? Pölyääkö?

  • Viestiketjun aloittaja "veera"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tutki lakana ennen ostoa. Meillä on noin neljät sieltä ostetut lakanat. Kolmet niistä ovat olleet tosi hyviä ja kestäneet pesuja. Nyt sitten keväällä ostin yhdet valkoiset, joissa ruusuja, ja harmittaa, etten tarkemmin tutkinut niitä kaupassa. Kangas on todella todella ohutta aiempiin verrattuna, vaikka kaikki ovat puuvillasatiinia! Tuntuu, että karkeat kantapäät tekevät reiän pussilakanaan, jos erehtyy liikaa unissaan potkimaan. Muuten siis positiivisia kokemuksia täällä!
 
Ksena
Minäkin meinaan huomenna hemtexille katselee noita pussilakananoita. Onko laatu nykyään millaista? Muistelen, että muutama vuosi sitten hypistelin heidän lakanoitaan niin aika ohuen tuntuisia olivat.
 
"vieras"
kannattaa tosiaan hypistellä. Minulla on muutamia hemtexin lakanoita ja suurin osa on ihan hyviä, joukossa on sellaisia karkeita koppuroitakin, nimenomaan pussilakanoissa ja yhdessä tarjousaluslakanassa oli reikä ekan pesun jälkeen, ellei peräti jo uutena. Suurin osa kuitenkin ihan hyviä.
 
vierailija
Minulla oli yhdet aikaisemmin ja olen tykännyt niistä ja oitänyt heidän lakanoitaan ihan hyvälaatuisina.
Nyt menin ostamaan toiset Hemtexin pussilakanat, niin niistäpä kangas lähti kiertämään ensimmäisen pesun jälkeen.
Olen todella pettynyt.
 

Yhteistyössä