millaisia ovat kala ja kaurismiehet??

  • Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Juu, huumorintajua täytyy olla. Yksikään mun tuntema kauris ei luo itse koskaan mitään, muilla pitää olla sitä huumorintajua ja innovatiivisuutta. Kauriiden hauskat jutut perustuvat muiden aikaansaannoksiin.
Huomioni kiinnittyy tuohon 'yksikään tuntemasi'.. et siis taida oikeasti heitä tuntea. Itse harrastan horoskooppeja oppiakseni toisia ymmärtämään paremmin, en siksi, että osoittelisin heidän vikojaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
"Kaurismies haaveilee riskien ottamisesta, mutta tosielämässä hän ei uskalla niitä ottaa. Kaurismies on vaativa perfektionisti, joka ahdistuu, jos ihmiset eivät noudata hänen luomiaan käyttäytymismalleja. Tästä pakkomielteestä muodostuu usein ongelmia.

Kaurismies voi olla Kaurisnaisen tapaan syrjään vetäytyvä erakko. Hän vaatii läheisiltään paljon ja asettaa rajoituksia ja sääntöjä jopa ystävilleen. Kaurismiehen on myös vaikea ottaa vastaan tunteenpurkauksia. Kauriilta puuttuu spontaanisuutta ja siksi yllätysvierailut sekä öiset puhelinsoitot ovat heille vaikeasti käsiteltäviä asioita. He eivät ymmärrä miksi sellaista pitää tehdä.

Kaurismies voi osoittaa olevansa tilanteen kuin tilanteen tasalla, mutta sisimmissään hän voi olla hyvin ahdistunut, varsinkin jos "kohtauksia" ei ole käsikirjoitettu valmiiksi.

Kaurismies voi olla parisuhteessa hyvin vaikea. Hänen levottomuutensa ja pessimistisyytensä ovat kumppanille raskaita ja vaativatkin tältä erityisen hyvää itsetuntoa. Kaurismies voi olla erittäin ankara myös kumppanilleen ja odottaa hänen toimivan tietyn kaavan mukaisesti. Kaurismies pitää jatkuvasti sarvet ojossa mahdollisen taistelun varalta, jopa sohvalla televisiota katsellessaan. Pahimmillaan Kaurismies on epäluotettava ja itsekäs. Hänen rahankäyttönsä on hyvin tarkkaa ja se voi mennä jopa jonkin tasoiseksi piheydeksi. "

Tossa joku juttu :D
Juu tuo kuvasi sitten pelkästään kaurista.. onneksi jokaisessa meissä on monta muutakin merkkiä.. tähän pariksi olisi hyvä ottaa pohdintaan sitten kyseisen miehen nouseva merkki sillä se kuvaa tarkemmin luonnetta, kuumerkki taasen kertoo tunne-elämästä.. jos oikeen jaksaa harrastaa niin käsittelyyn kannattaa ottaa koko kartta.
Totta tuokin, siis juurikin se että nouseva merkki kertoo siitä luonteesta. Tää nyt oli miusta vaan hilpeä, tärähti jostain esiin ku googletin kaurismiehen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Hyviä kuvauksia. Kaurisparoilta jää elämä elämättä, kun mitään eivät uskalla tehdä, vaan kaikkeen pitää suhtautua varauksella ja kielteisellä asenteella!
Ei ollenkaan, ei se kielteinen asenne välttämättä kauriista itsestä tunnu kielteiseltä..
Joo, kaikista muista vaan tuntuu. Sen takia kauriit tulevat niin mainiosti juttuun keskenään :>
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Hyviä kuvauksia. Kaurisparoilta jää elämä elämättä, kun mitään eivät uskalla tehdä, vaan kaikkeen pitää suhtautua varauksella ja kielteisellä asenteella!
Ei ollenkaan, ei se kielteinen asenne välttämättä kauriista itsestä tunnu kielteiseltä..
Joo, kaikista muista vaan tuntuu. Sen takia kauriit tulevat niin mainiosti juttuun keskenään :>
Itse asiassa eivät muuten tule. Mä ainakin itse mieluiten vältän kauriin seuraa, varauksella ainakin liikuskelen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Juu, huumorintajua täytyy olla. Yksikään mun tuntema kauris ei luo itse koskaan mitään, muilla pitää olla sitä huumorintajua ja innovatiivisuutta. Kauriiden hauskat jutut perustuvat muiden aikaansaannoksiin.
Huomioni kiinnittyy tuohon 'yksikään tuntemasi'.. et siis taida oikeasti heitä tuntea. Itse harrastan horoskooppeja oppiakseni toisia ymmärtämään paremmin, en siksi, että osoittelisin heidän vikojaan.
Voi kun tuo pitäisikin paikkansa! :) Äitini, entinen työkaverini, ystäväni mies (voisi sanoa että perhetuttu), kummitätini, sekö lukuisia muita kavereita/tuttavia. Tyvärr! Kyllä heitä kaikkia yhdistää se, että joka ikinen huumorin kukkanen syntyy jostakin muusta kuin heidän omasta päästään.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ap, mikä muuten itse olet horoskoopiltasi?

Ja Fleur de la Cour, siunkin mie haluun tietää! :)
Mainitsinkin jo olevani aurinkomerkiltäni kauris, nousevalta olen neitsyt ja kuumerkiltä härkä, joten olen todellinen maamerkki. Tosin merkurius mulla sitten kyllä onkin vesimies eli minusta saattaa saada kylmän lisäksi jopa tahdittomattomankin kuvan :D Parisuhteessa en myöskään käyttäydy kovin perinteisesti sillä venus mulla osuu jousimieheen ja mars kaksosiin eli saatan jopa olla kevytkenkäinen ja uskotonkin vaikken härän ja kauriin vaikutuksesta kuitenkaan juurikaan koskaan rakastu, se on mulle kuin kirosana.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Juu, huumorintajua täytyy olla. Yksikään mun tuntema kauris ei luo itse koskaan mitään, muilla pitää olla sitä huumorintajua ja innovatiivisuutta. Kauriiden hauskat jutut perustuvat muiden aikaansaannoksiin.
Huomioni kiinnittyy tuohon 'yksikään tuntemasi'.. et siis taida oikeasti heitä tuntea. Itse harrastan horoskooppeja oppiakseni toisia ymmärtämään paremmin, en siksi, että osoittelisin heidän vikojaan.
Voi kun tuo pitäisikin paikkansa! :) Äitini, entinen työkaverini, ystäväni mies (voisi sanoa että perhetuttu), kummitätini, sekö lukuisia muita kavereita/tuttavia. Tyvärr! Kyllä heitä kaikkia yhdistää se, että joka ikinen huumorin kukkanen syntyy jostakin muusta kuin heidän omasta päästään.
Ei kun tarkoitin etteivät he päästä lähelleen..
 
nanna
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ap, mikä muuten itse olet horoskoopiltasi?

Ja Fleur de la Cour, siunkin mie haluun tietää! :)
Mainitsinkin jo olevani aurinkomerkiltäni kauris, nousevalta olen neitsyt ja kuumerkiltä härkä, joten olen todellinen maamerkki. Tosin merkurius mulla sitten kyllä onkin vesimies eli minusta saattaa saada kylmän liäski jopa tahdittomattomankin kuvan :D Parisuhteessa en myöskään käyttäydy kovin perinteisesti sillä venus mulla osuu jousimieheen ja mars kaksosiin eli saatan jopa olla kevytkenkäinen ja uskotonkin vaikken härän ja kauriin vaikutuksesta kuitenkaan juurikaan koskaan rakastu, se on mulle kuin kirosana.
mistä ja miten minä voin saada tietää oman nuosevan merkin ja mitä muita ne on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
flirttaileeko kaurismiehet? vai onko sekin yksilöllistä :)
Tekeekö ne muuta? :LOL:

Omakohtaisesta kokemuksesta kaikki jollain tasolla, ja mie oon aina kuula punasena...

Just senkun eilen sanoin illalla omalle että vaikka normaalisti olen aina suuna päänä niin tämän nähtyäni en saanut sanaa suustani, siitä vaan huokui joku sellainen itsevarmuus ja se vaan oli...
kauneinta ja täydellisintä mitä olin ikinä nähnyt :D

Ja on vieläkin, oma rakas, lievästi narsistinen peikkoni. No niin, anteeksi tämä, mie olen vaan vieläkin ihan umpirakastunut :)
 
Kauriit eivät ole spontaaneja, vaan varovaisia ja kaukonäköisiä. Vahvatahtoinen Kauris on parisuhteessa erittäin romanttinen ja uskollinen. Hän on kumppanilleen lempeä, ja kykenee syviin ja vakaisiin tunteisiin

tutulta näyttää :)
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
flirttaileeko kaurismiehet? vai onko sekin yksilöllistä :)
Flirttailuominaisuus lienee enempikin tuon venuksen ja marsin vaikutusta eli pitäis katsoa mikä merkki se on.. jos niistä jompikumpi on kaurismerkkiä niin flirtit taitaa jäädä hiukan vähemmälle.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ap, mikä muuten itse olet horoskoopiltasi?

Ja Fleur de la Cour, siunkin mie haluun tietää! :)
Mainitsinkin jo olevani aurinkomerkiltäni kauris, nousevalta olen neitsyt ja kuumerkiltä härkä, joten olen todellinen maamerkki. Tosin merkurius mulla sitten kyllä onkin vesimies eli minusta saattaa saada kylmän liäski jopa tahdittomattomankin kuvan :D Parisuhteessa en myöskään käyttäydy kovin perinteisesti sillä venus mulla osuu jousimieheen ja mars kaksosiin eli saatan jopa olla kevytkenkäinen ja uskotonkin vaikken härän ja kauriin vaikutuksesta kuitenkaan juurikaan koskaan rakastu, se on mulle kuin kirosana.
mistä ja miten minä voin saada tietää oman nuosevan merkin ja mitä muita ne on?
Astrologiakirjoista tai netistäkin astrologiasivuilta saa tietoa, sit voi käydä oikeen jollakin astrologilla ja pyytää sitä tekemään kartan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
onko kaurismiehet kylmiä ja laskelmoivia, jotka ei näytä tunteitaan sekä työnarkomaaneja??
Riippuu siitä kuinka vakavissaan ne on. Oma näyttää kyllä, KAIKKI tunteet hyvinkin voimakkaina ja töihin lähtee vieläkin niin että sanoo toivovansa olevansa jo kotona niin että voi viettää aikaa minun kanssa.. :)

Haluaa tehdä kaiken yhdessä ja kaipaa PALJON huomiota ja varmuutta siitä että hän on aina ykkönen, komein, paras, ja mitä nyt mieleen juolahtaa.
Parhaimmillaan täydellinen hurmuri joka tuo kipinää jokaiselle päivälle, mutta pahimmillaan hakee huomionsa muualta mikäli kotona kehut loppuu.
Tuossa nyt omakohtaisia kokemuksia :)

Kalat on kivoja niin kauan kuin mikään ei mene vakavaksi, jolloin kaikki suuret puheet ja humalapäissään annetut lupaukset muuttuvat arjeksi ja ikinä et ota niistä mitään selvää!

Jousimies on puhunut- ugh.
Itse olen kanssa jousimies ja kuulostaa aika tutulta kauri mieheltä...itse olen seurustellut 6 vuotta kauris miehen kanssa ja tuo on totta.


 
Minun mies on kalat, mutta ei ilmeisesti kovin tyypillinen sellainen. Ei todellakaan ole epäluotettava tai itkupilli. Melko hiljainen ja rauhallinen kyllä on. Sellainen perusjamppa. Tosi ihana mies kuitenkin.
 
nanna
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ap, mikä muuten itse olet horoskoopiltasi?

Ja Fleur de la Cour, siunkin mie haluun tietää! :)
Mainitsinkin jo olevani aurinkomerkiltäni kauris, nousevalta olen neitsyt ja kuumerkiltä härkä, joten olen todellinen maamerkki. Tosin merkurius mulla sitten kyllä onkin vesimies eli minusta saattaa saada kylmän liäski jopa tahdittomattomankin kuvan :D Parisuhteessa en myöskään käyttäydy kovin perinteisesti sillä venus mulla osuu jousimieheen ja mars kaksosiin eli saatan jopa olla kevytkenkäinen ja uskotonkin vaikken härän ja kauriin vaikutuksesta kuitenkaan juurikaan koskaan rakastu, se on mulle kuin kirosana.
mistä ja miten minä voin saada tietää oman nuosevan merkin ja mitä muita ne on?
Astrologiakirjoista tai netistäkin astrologiasivuilta saa tietoa, sit voi käydä oikeen jollakin astrologilla ja pyytää sitä tekemään kartan.
oletko itse käynyt jollain astrologilla ja pyytänyt häntä tekemään kartan? missä noita astrologeja voi tavata ja onko se kallista?
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Ap, mikä muuten itse olet horoskoopiltasi?

Ja Fleur de la Cour, siunkin mie haluun tietää! :)
Mainitsinkin jo olevani aurinkomerkiltäni kauris, nousevalta olen neitsyt ja kuumerkiltä härkä, joten olen todellinen maamerkki. Tosin merkurius mulla sitten kyllä onkin vesimies eli minusta saattaa saada kylmän liäski jopa tahdittomattomankin kuvan :D Parisuhteessa en myöskään käyttäydy kovin perinteisesti sillä venus mulla osuu jousimieheen ja mars kaksosiin eli saatan jopa olla kevytkenkäinen ja uskotonkin vaikken härän ja kauriin vaikutuksesta kuitenkaan juurikaan koskaan rakastu, se on mulle kuin kirosana.
mistä ja miten minä voin saada tietää oman nuosevan merkin ja mitä muita ne on?
Astrologiakirjoista tai netistäkin astrologiasivuilta saa tietoa, sit voi käydä oikeen jollakin astrologilla ja pyytää sitä tekemään kartan.
oletko itse käynyt jollain astrologilla ja pyytänyt häntä tekemään kartan? missä noita astrologeja voi tavata ja onko se kallista?
En ole käynyt astrologilla kun eihän täällä niitä pahemmin ole. Kirjoja olen lukenut jonkin verran ja netistä tilannut kartan itselleni ja perheenjäsenilleni. Tykkään harrastella asiaa, tosin vähään aikaan en ole nyt ehtinyt uusia teoksia kahlaamaan läpi.
 

Yhteistyössä