Milloin aloitit palstailun?

  • Viestiketjun aloittaja "Miljoonakala"
  • Ensimmäinen viesti
hupsistahei
Googletin jotain reilu vuosi sitten ja vastaus johti tällä palstalle. Ensin palstailin silloin tällöin, mutta nyt lähes päivittäin :)

Mites sinä tänne päädyit?
 
"xxxx"
Googletin jotain reilu vuosi sitten ja vastaus johti tällä palstalle. Ensin palstailin silloin tällöin, mutta nyt lähes päivittäin :)

Mites sinä tänne päädyit?
En edes muista, miten palstan löysin, kun siitä on aikaa, meille tuli tietokone 2003 tammikuussa ja joskus sen jälkeen se heti oli. Myöhemmin olen huomannut, että kun googleen laittaa melkein minkä tahansa haun, "joutuu" kaks plussalle.
Viimevuosina en ole täällä juurikaan käynyt, mutta nyt innostuin kurkkaamaan.
 
Palsta on kokenut muutamankin uudistuksen, siis joskus viime vuosituhannella :cool:.en ihan alusta asti, mutta käsittääkseni täällä vielä pyörii alustab astikin mukana olleita. Aikoinaan kävin päivittäin, nykyisin epäsäännöllisesti, voi olla pitkiäkin välejä, välillä jopa useamman kerran päivässä.
 
kfkfkf
En muista vuotta. Kauan sitten kuitenkin :) Jossain vaiheessa palstailu vähän jäi ja taisimpa vaihtaa vauvan puolellekkin. Satunnaisesti tuli täällä käytyä.
Minähän vuonna se aksu episodi kävi? Silloin palstailin jo päivittäin :D itseasiassa olin yksi aksun uhreistakin, ei onneksi koskaan tavattu :LOL:

niin ja googlen kautta taisin löytää aikoinaan tän palstan, samoiten taisin aaveen löytää
 
lucifer
taitaapi olla reilu vuosi kun tulin palstalle. sain toimeksi annon pomolta tehdä jutun erilaisista keskustelupalstoista ja tämä oli yksi mihin tutustuin. Tänne sitten olen jäänyt pyörimään ja useamman jutun aiheen olen saanutkin.
 

Yhteistyössä