Milloin erota

  • Viestiketjun aloittaja Janny
  • Ensimmäinen viesti
Janny
Mistä tietää onko aika erota?
Mistä tietää onko toista kohtaan enää rakkauden tunnetta vai onko kyseessä pelkkä kiintymys toiseen?
14 vuotta yhteistä elämää takana, viimeinen vuosi ollut ajatuksissani hämyistä.
Mies petti , ymmärrän. Annoin anteeksi koska oma vikani, en antanut tarpeeksi usein. Miksen antanut? Siksi kai kun en tuntenut oloani halutuksi, koskaan ei yhtään kaunista sanaa , ei kunnioitusta, puhetta tai arvostusta.
Ei meillä ole kovin hauskaa yhdessä. Mies on hyvin pinnallinen, itse olen "aikuistunut" ja ajatusmaailma muuttunut maanläheisemmäksi, nekään ei enää kohtaa. Meillä on täysin eri kiinnostuksen kohteet.
Silti pelkään että teenkö elämäni virheen jos nyt lähden.
 
vierailija78999999
Mistä tietää onko aika erota?
Mistä tietää onko toista kohtaan enää rakkauden tunnetta vai onko kyseessä pelkkä kiintymys toiseen?
14 vuotta yhteistä elämää takana, viimeinen vuosi ollut ajatuksissani hämyistä.
Mies petti , ymmärrän. Annoin anteeksi koska oma vikani, en antanut tarpeeksi usein. Miksen antanut? Siksi kai kun en tuntenut oloani halutuksi, koskaan ei yhtään kaunista sanaa , ei kunnioitusta, puhetta tai arvostusta.
Ei meillä ole kovin hauskaa yhdessä. Mies on hyvin pinnallinen, itse olen "aikuistunut" ja ajatusmaailma muuttunut maanläheisemmäksi, nekään ei enää kohtaa. Meillä on täysin eri kiinnostuksen kohteet.
Silti pelkään että teenkö elämäni virheen jos nyt lähden.
 
vierailija9898989867677
Elämä on lyhyt...vai hetki niin huomaat olevasi 50v ja silloin miehet eivät enää kiinnosta samalla tavalla.Olet ansainnut parempaa...jos sinä et ole kiinnostunut läheisyydestä,mitä mies voisi tehdä toisin...juosta pettämään.Oisiko voinut keskustella,yrittää korjata jotain.
 

Yhteistyössä