Milloin kerroitte vanhemmillenne/kavereille?

Lähimmille kavereille joskus rv 6-8 aikoihin, siskolle taisin kärytä jo aikasemmin. Vanhemmille kerrottiin rv17 ja muille sukulaisille rakenneultran jälkeen eli tais olla rv21. Vanhemmille oltas kerrottu aikasemmin, mut haluttiin oottaa tapaamiseen asti... Haluttiin kertoo tollanen asia ihan kasvotusten.
 
Parille lähimälle kaverille ollaan kerrottu, mutta esim. mummulleni kerroin nyt vasta rv 10+. 4 km takana niin ei tee mieli kertoa sellaisille ihmisille mitään kenelle en kertoisi km:sta. :ashamed:
Muut ihmiset saavatkin sitten kuulla uutisesta vasta sitten kun rv 20 ja rakenne ultra on takana. No jotkut varmaan huomaa jo aikaisemmin kun masu alkaa olla jo aika paljastava..
 
mie kerroin äitille samana päivänä kun plussasin...tais olla rv 4+ tai 5 + muille sitten paljon myöhemmin.

muoks... samasta syystä kuin leinikillä jäi kertomatta muille. joskus rv 16 aloin itsekin uskoa raskauteen...
 
Ekassa raskaudessa ekan ultran jälkeen eli vko 12 ja tokassa vanhemmille ekan ultran jälkeen ja kavereille sitä mukaa kun muisti/tuli puheeksi. Vieläkin (rv35) osa kavereista ei tiedä, kun ei olla nähty nyt kun maha näkyy selvästi. Ei oikein enää toinen raskaus oo niin innostava kuin eka... :D
 
Omille ja miehen vanhemmille sekä mun siskolle heti plussatestin tekemisen jälkeen, kun plussasin kun olin rv 8+1. Muille sitten sitä mukaa kun tavattiin. Esikoiselle vasta np-ultran jälkeen, kun sattu sopivasti hänen synttäripäiväksi ultra.
 
Me kerrotaan vanhemmille ja muille vasta np-ultran jälkeen, kun/jos tietää että kaikki on hyvin. Yhdelle kaverille ja esimiehelle olen jo kertonut (nyt 9+0), mutta muille vasta muutaman viikon kuluttua.
 

Yhteistyössä