milloin km:n jälkeinen vuoto loppui?ja ekat MENKAT

  • Viestiketjun aloittaja miettiiiii
  • Ensimmäinen viesti
miettiiiii
kuinka kauan teil kestänyt km:n jälkeinen vuoto? Ja millaista se oli?
Milloin alkoi ekat menkat?
mulla keskenmenosta 3 viikkoa, ja menkat alkoi. voiko olla mahdollista?
raskaus keskeytyi rv 15. ihmettelen miten näin nopeasti alkoivat kuukautiset....eikä keskenmenon jälkeinen vuoto ollut kunnolla ehtinyt loppua..ruskeata vuotoa oli vielä vähän kun menkat sitten tuli..
iloinen toki olen menkoista..mut sitä mä en tahdo ymmärtää, et miten ne niin pian sit alkoi :)
onko kokemuksia??
 
Kaavinnan jälkeinen vuoto keski viikon, välillä veristä, välillä rusehtavaa, aika niukkaa oli. Nyt kaavinnasta neljä viikkoa eikä kuukautisia vielä näy. Raskaustesti näyttää vieläkin plussaa.
 
Sairaalasta sanottiin että raskaushormonin pitäisi poistua neljässä viikossa kaavinnasta. Huomenna lääkäriin, niin selviää onko kyseessä uusi raskaus. Jälkitarkastus tehtiin kolme viikkoa sitten ja kohtu oli silloin tyhjä.
Naikkonen, oliko sinulla kaavinta/lääkkeellinen vai tuliko itsestään ulos?
 
Mulla jälkivuoto kesti melkein kolme viikkoa kaavinnasta, oli niukkaa ja enimmäkseen ruskeaa. Raskaustesti näytti plussaa vielä pari päivää ennen vuodon loppumista, mutta negaa pari päivää sen jälkeen, kun vuoto oli loppunut.

Jälkitarkastuksessa kävin eilen, kaikki oli hyvin ja kohtu tyhjä. Menkat alkoi tänään, tasan kuukausi kaavinnan jälkeen.
 
tasan kuukausi meni tyhjennyksestä ja menkat alkoivat.
olivat super epämääräiset ja päätettiin että annetaan se kierto mennä ohi varmuudeksi, seuraava kierto oli 35 päivää (mulla normaali on 28)

nyt uusi kierto ja yritys lähti käyntiin tänään!

vuotoa kesti siis n. 2 viikkoa. testin tein 3 viikkoa tyhjennyksen jälkeen ja oli jo nega silloin.
<br><br>
 
Huomenta=)

Mulla perjantaina tehty kaavinta ja vähäistä vuotoa on. Tosi kiva lukea täältä muiden kokemuksia.. Uskaltaako udella, aiotteko heti ryhtyä "hommiin" kun on vaan mahollista?? Me aiomme, mutta emme kyllä kerro mahd. ja niin toivotusta raskaudesta kenellekään (ennen kuin syntyy :LOL: )

Tsemppiä!!Nautitaan kesästä! :heart:
 

Yhteistyössä