milloin lapsesi lomalle hoitopaikastaan?

  • Viestiketjun aloittaja nea
  • Ensimmäinen viesti
.....
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Tarviiko lapset muka loma hoidosta? :eek: :xmas: :xmas:
suositus on että vähintään 2 viikkoa kesälomaa. vaikka silloin kun vanhemmilla lakisääteinen kesäloma. silloin tosin tilanne on hieman kenkku jos vaikka yh, eikä lomaa satu tänä kesänä olemaan. (uusi työsuhde tms)
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja nea:
meillä lapsi jää lomalle 1.6 ja on heinäkuun loppuun lomalla.Elokuussa jatkuu hoito ja työ.ihanan pitkä loma tiedossa onneksi ei enää kauaa oo sen alkamiseen
Meillä kanssa näin + vielä elokuun puoliväliin sinne koulujen alkuun asti lomaa.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Tarviiko lapset muka loma hoidosta? :eek: :xmas: :xmas:
Toivottavasti et ole tosissas????
No haloo, se oli vitsi. Mun lapset on kotona koko 5 vko pituisen loman. Enempään ei ole mahdollisuutta.
No hyvä, ikävä kyllä niitä lapsia on liian paljon joiden vanhemmat oikeasti vissiin ajattelee noin tai sitten ei ajattele mitään kun pitää lapset aina hoidossa. -Mukavaa lomaa tielle!!
 
Jeeka harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Tarviiko lapset muka loma hoidosta? :eek: :xmas: :xmas:
Toivottavasti et ole tosissas????
No haloo, se oli vitsi. Mun lapset on kotona koko 5 vko pituisen loman. Enempään ei ole mahdollisuutta.
No hyvä, ikävä kyllä niitä lapsia on liian paljon joiden vanhemmat oikeasti vissiin ajattelee noin tai sitten ei ajattele mitään kun pitää lapset aina hoidossa. -Mukavaa lomaa tielle!!
No kuule mä en ymmärrä edes niitä, jotka vie lapset ilman erityistä syytä (sairaus tms) hoitoon, vaikka ovat itse kotona, esim äitiyslomalla. Joten todellakin pidän lapseni kotona aina kuin mahdollista.
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Miten niin monen lapsen loma on riippuvainen äidin lomasta? Eikö teillä isät osaa hoitaa lasta?
Koska miehellä ei ole lomaa. Ja onneksi ei olekkaan, miun opintotuella elellessä voisi olla aika tiukkaa. Veikkaan että lapsi ottaa mielummin ruokaa pöytään kun kesälomaa :whistle:
 

Yhteistyössä