Milloin olet viimeksi tehnyt raskaustestin?

  • Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";29001199]16.5.2013, plussa tuli

Sitä edellinen oli 24.11.2010, plussa silloinkin, ja se plussa on tuolla nyt hampaanpesulla.[/QUOTE]

Niin ja tein testin, koska epäilin olevani (toivotusti) raskaana ja halusin varmistaa tilanteen. Ekalla kerralla menkat oli myöhässä, tokalla kerralla eivät ehtineet virallisesti olla myöhässä mutta halusin varmuuden ennen hammaslääkärireissua, jossa olisi suunniteltu viisaudenhampaiden poistoa yms.
 
Professional Griefer
Pari kuukautta sitten. Mulla on paniikkiraskaustestejä aina apteekkilaatikossa, eihän tässä sekasorron maailmassa voi enää luottaa edes säännöllisiin kuukautisiin, saati johki kondomiin.
 
Random.
Viimeksi tein toukokuussa 2012. Tulos positiivinen ja eläväinen 9kk poitsu.:D

Sitä edellisen tein n. reilua kuukautta aikaisemmin, kun oli kuukautiset pari viikkoa myöhässä. Se oli vielä negatiivinen silloin.
 
lskdsdlk
Viimeksi olen tehnyt raskaustestin vuosi sitten kesällä, olisko ollut heinäkuussa kun pelkäsin olevani raskaana vaikka söin ja syön edelleen pillereitä. Aina niin säännölliset kuukautiseni eivät tulleetkaan ja tein sitten testin. Näytti negaa, onneksi.
Sitä edellisen raskaustestin tein syyskuussa -06 ja positiivista näytti ja olin aivan shokissa ja onnellinen :) Vahinko raskaus, mutta kuitenkin niin tervetullut oli kuitenkin tuo vauva meille :)
 

Yhteistyössä