milloin PIERU on naurattanut sinua?

  • Viestiketjun aloittaja hennukka
  • Ensimmäinen viesti
Syksyinen maa
ainahan se. Mut mä olenkin kieroutunut yksilö, lapsineni. Nukahdan ja herään lasten paukkuihin ja joskus omiini...noh.. monesti vitsaillaan että meidän elukatkin ovat "virtasten sukua" ihan vaan siksi kun piereskelevät niin paljon.
Ja juu, noi huumorileffat kans naurattaa, kuten Mies ja alaston ase jne.
Pierut vaan naurattaa, ei voi mitään...
 
paukuttelija
Ihan rehellisesti myönnettävä että kyllä pieruhuumori on aina napannut. Aikoinani äänitin puhelimella jokaisen pieruni ja nimesin sen mukaan miltä pieru kuulosti...seassa oli "vanha ovi" "linnun viserrys" yms. ja oikeasti osasin hallita peräaukkoani niin hyvin että sain pieruista aina ainutlaatuisia.

No parasta tässä on se että vein kännykkäni sitten myöhemmin vaihtoon ja koko "kokoelma" oli sinne jäänyt muistiin....kyseisessä liikkeessä ei muistia tyhjennetty ainoastaan yhteystiedot.....Olisin todella halunnut nähdä uuden omistajan ilmeen kun löytää arkistoni :DDD
 
sipsi
Äsken, kun emokoira oli pentuunsa uupuneena paneutumassa unille... Rentoutui, ja PRÖÖÖÖÖTTT... Kyllä siinä pomppasivat niin äitee- kuin tytärkoira :LOL: Raukka vielä työnsi nokkansa hännänaluseen, ja nuuhki ihan järkyttyneen näköisenä :(

Meinasin vetää hammastahnat henkeen :LOL:
 
aaa
Olinpa joskus ratsastamassa vähän sekopäällä ja höselöllä hevosella. :D Oltiin siinä vasta laukkailtu ja käveltiin pitkin ohjin rauhassa löntystellen, kun hevonen alkaa kyylätä jotain omaa mörköänsä. Samalla sitten heppa päästää oikeen kimeen pöräyksen ja voi luoja että se säikähti sitä! Heitti takapäänsä ilmaan ja säntäs täyteen pukkilaukkaan :D Kauan piti rauhotella että raukka pääsi traumastaan yli, seuraavalla kierroksella samassa kohti pälyili kahta kauheammin missä se kiljuva mörkö on :D :D

Hevosten kanssa nauratti toisenkin kerran, kun oltiin irtohypyttämässä (ei hevosihmisille = juoksutetaan hevosia suljetussa tilassa esim. rats.kentällä niin että ne hyppäävät esteitä ilman ratsastajaa. Yleensä meinaa olla aika villiä touhua ja hevoset täpinöissään) yhtä ponia. Ponia jahdattiin esteelle joka oli lähellä nurkkaa, mutta poni sitten jostain syystä laukkasikin päin nurkkaa jossa heitti oikein kunnolla takapäätään ilmaan. Ilmassa ollessaan ponilta pääsi kunnon PRÖÖT PRÖÖT PRÖÖT josta kauhistuneena pomppasi kunnon sivuloikan suoraan esteen sekaan :D Tohelo. :D
 
SyysYön Sade harmaana
yhtenä iltana mies oli jo nukkumassa, kun kömmin viereen. olin helteestä & väsymyksestä tokkurassa, eikä pokka pitänyt kun miehen peräpäästä kuului vähän väliä " piuuf" ja "prööt". purin tyynyä, ettei käkätykseni herättäisi samassa huoneessa nukkuvaa lasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Toissa iltana mies oli laittamassa astianpesukonetta päälle kun mä ihan selvästi kuulin kun se sano että "o ou"
N siinä sitten keittiöön huhuilemaan että no mitä?
Mies ihmeissään että "mitä mitä??"
Mä siihe että "mitä o ou??"
Mies repes totaallisesti ja sano että no se pieras.
MÄ ihmettelin että no miks sit pitää sanoa että o ou?
Juu ei hän sitä sanonutkaan.
:LOL:
 
prutprut
Mua naurattaa miehen pierut, ne on jostain ihan toiselta planeetalta. Prrrrrrrrrrröt PRÖP!
Ja esikoinen sanoi tässä muutama päivä sitten kun istui pöntöllä ja tuli sellanen suhahuspieru et "pyllystä tuli puhallus" Voi juma :D
 
tj0
Se nauratti mua intissä ainakin parikymmentä kertaa kun aamupalalle marssittiin kasarmilta ja tietenkin kaikki vähemmän motivoituneet turauttelee minkä vain irtoaa =)
Siinä sitten muken edessä joskus orkesteri ja se HAJU! aamupierut hais kyllä siellä aika pahasti. Sitä naurun määrää ei unohda koskaan. Peruskoulutuskaudella tosiaan alikersantit nauro siellä edessä ja me alokkaat jouduttiin tyytymään serious faceen..
 
kiitos, ketjuhan oli kuin minulle nostettu... :D arvasinhan ---
no, en nyt ole valtaisan kova p-huumorifani, mutta ilahduin kovasti, kun tämmönen hauska nosto oli tullut.
(jouduin ihan oikeasti käymään puhelinta päivystämässä eli poistumaan palstalta *juu, häpeää kovin* kokonaan hetkeksi...

koville otti sekin.
no katsotaan, kerkeenkö lukemaan tämän naturalismia pöhisevän aiheen joskus, vaikkapa yön kuluessa, kuka ties.
Nyt ne kiireet loppuu mullakin taas kuin seinään. On niin huojentavaa, pidän pienen vapaan, eli ikäänkuin viikonloppu alkoi jo minulle, ja vähän v--mäisiä omia asioita vielä hoidettavana, jotka ikään kuin painostaa vielä kesken ollessaan.

mutta kun ne saan huomisen ja tän yön aikana, niin voin vähän vaikka huokaista taas....*ainakin sieltä toisesta päästä sitten* :D
 
....
Yleensähän mua ei pierujutut naurata ikinä ja pidän pieruhuumoria muun pissakakkahuumorin ohella maailman ällöttävimpänä huumorin lajina, vaikka synnynnäinen koomikko muuten olenkin.

Mut yhdellä tanssikurssilla kahdelta kaverilta pääsi pienen ajan sisällä vahingossa pieru. Silloin en voinut hillitä nauruani, vaikka opettaja käski olemaan hiljaa. Oli vaan jotenkin niin kiva hetki, sellainen ahaa-elämys, että muutkin ihmiset piereskelevät!
 

Yhteistyössä