Milloin pois syöttötuolista?

  • Viestiketjun aloittaja "jaaha"
  • Ensimmäinen viesti
"jmia"
Ihan oikealla tuolilla, yleensä jalkojensa päällä :) halusi olla yhtä iso tyttö kun siskonsa, syöttötuoli jäi sen omasta tahdosta pois pikku hiljaa, kunnes ei enää edes halunnut siihen vaan valitsi oman paikan pöydästä :) itsekkin esikoisen aikaan mietin noita juniorituoleja, mutta jäi hankkimatta kun sujui syönti isossakin tuolissa
 
888
Noin 1,5-vuotiaana on aika moni mun hoitolapsista halunnut tavalliseen tuoliin istumaan. Yksikään ei ole enää 2-vuotiaana istunut syöttötuolissa. Pienimmille laitan korokkeen tuolille, mutta monet 2-vuotiaat istuvat ilman koroketta.
 
"ninnananna"
Meillä pieni kokoinen poitsu. Nyt istunut jonkin aikaa korotetulla tuolilla. Syöttötuoli jäi siis pois noin 3.5vuotiaana. Vielä olisi oikein hyvin mahtunut istumaan syöttötuoliin ja pääsi sinne itse ja pois. Syy miksi pidimme niin pitkään tuossa oli se että ylettyi erittäin hyvin syömään.
 
miunmau
Suunnilleen toisten syntymäpäivien aikoihin ollaan siirrytty ismpien tuoliin. Hyvin olisivat vielä syöttötuoliin mahtuneet, mutta tuolia tarvittiin pienemmälle sisarukselle.

Nuorimmalla (pari kuukautta päälle 2v.) on vielä syöttötuoli, jonka kylläkin olen jo myyntiin laittanut. Eli heti lähtee, kun sille ostaja löytyy.
 
njoo
Meillä viellä 1v8kk istuu syöttötuolissa toisaalta tuo on "stokke"tyylinen tuoli josta saa tuon turvakaaren poistettua ,saatan pian yrittää ottaa kaaren pois koska istuu normaali tuolillakin ihan hyvin jo.
 
"Sinja"
2v5kk istuu syöttötuolissa kotona ollessa. Meillä on reilun kokoinen syöttötuoli jossa lapsen passaa oikein mainiosti vielä istua. Muualla ollessa ei enää syöttötuolia käytä, ovat yleensä niin pieniä että liian isolta lapsi kiihin tuntuu.
 
Vieress
1,5v paikkeilla on otettu tirvakaari tuolista irtti että on päässyt itse kiipeämään. 3 ja 4 vuoyiaiksi käyttivät noita tripp trapp kopioita silti. Nyt vauva tarvitsi toisen niin luopuivat sitten molemmat niistä kerralla.
 

Yhteistyössä