Milloin synnytys alkaa jo? Auki olen...

Kanava on hävinnyt ja 1cm jos ei 2 jopa jo auki olen. Supistukset koko pv, kipeä olen kuin mikä, mutta kunnolla mitään ei alkaa eikä kukaan halua käynnistä sen että lähtee kunnolla. Jos joku mua tänään näki kaupassa varma on saanut aikamoinen nauru. Kun en voi kävellä kipujen takia kunnolla ja naama kun hapankaali. Lääkärit sanoivat että ainakin pitäisi synnytys jo alkaa pian, toisalta voi mennä kuitenkin vielä jopa vko jos ei 2. Kokemuksia? Mä en jaksa enää, koht pakko ottaa panadolia että voin edes syödä joskus kipujen kanssa :mad:.
 
- vieras -
Kipeät supistukset sattuu vaan enemmän ja saa olon kipeämmäksi jos ei niihin "keskity",siis keskittyy siihen ettei jännitä "vastaan" vaan antaa supistuksen tulla,pitää kropan muuten rentona. Mun ystävä joka on kätilö sanoi mulle että varsinkin lasketun ajan jälkeen (jolloin synnytys voi ihan oikeasti alkaa millon vaan) kannattaa oikeasti rauhoittua,olla vaan ja kerätä voimia tulevaa synnytystä varten. Suursiivouksilla,hikilenkeillä ym "synnytyksen käynnistys-kikoilla" todennäköisemmin vaan väsyttää itsensä.
 
Liinalii
Eikö pääasia ole että milloin loppuu? Synnytys tekee kipeetä eikä silloin yleensä ajatella muuta. Korkeintaan kahden päivän päästä pidät varmaan vauvan sylissäsi!
 
- vieras -
Jos istuminen tekee kipeää,älä istu.. Makaa tai seiso,kumpi vaan parempi. Onko supistukset säännöllisiä? Kuinka pitkä väli? Olitko käyrällä ja oliko sillon supistuksia,kuin voimakkaita (muistan kun ite seurasin supistuskäyrällä sitä lukemaa,kuin iso luku.. ) ?

Hyvä jos et ole totuttanu kroppaa särkylääkkeisiin,sillon se panadol luultavasti auttaakin paremmin.. Mutta,etköhän sä pian pääse tositoimiin..
 
mulla kans edelsi synnytystä kolmen päivän ajan lievät supistukset selässä ja mahassa. sitten lauantaina menikin vedet ja siitä viis tuntia eteenpäin niin poika oli maailmassa :) eli sulla varmaan nopea lähtö eessä!! tsemppiä :)
 
"Klö"
Sit kun synnytys edistyy, joskushan kipeitä, säännöllisiä supistuksia voi olla pitkäänkin, mut ks:lla ei tapahdu mitään, silloin ei oo synnytys käynnissä vaikka ois 5cm auki
 
.....
Kanava on hävinnyt ja 1cm jos ei 2 jopa jo auki olen. Supistukset koko pv, kipeä olen kuin mikä, mutta kunnolla mitään ei alkaa eikä kukaan halua käynnistä sen että lähtee kunnolla. Jos joku mua tänään näki kaupassa varma on saanut aikamoinen nauru. Kun en voi kävellä kipujen takia kunnolla ja naama kun hapankaali. Lääkärit sanoivat että ainakin pitäisi synnytys jo alkaa pian, toisalta voi mennä kuitenkin vielä jopa vko jos ei 2. Kokemuksia? Mä en jaksa enää, koht pakko ottaa panadolia että voin edes syödä joskus kipujen kanssa :mad:.
Ymmärtääkseni olet jo neljättä menossa tekemään joten eniten kai sinulla on kokemusta asiasta!

Onnea matkaan!
 

Yhteistyössä