Milloin tulee menkat?

Spontaanista keskenmenostani on jo melkein pari kuukautta, eikä tätiä ole vieläkään näkynyt. Mitenkähän kauan niitä pitäisi odottaa, ennenkuin käväisee lääkärillä??
Vuotoni kesti kolmisen viikkoa keskenmenon jälkeen. Onhan se varmaan mahdollista, että tajuamattani menkat tuli samalla, en tiedä.

Onko kellään kokemusta moisesta???
 
odottelee
Minulle sanottiin, että menkat tulevat neljän viikon kuluttua keskenmenosta. Minulla keskenmeno tapahtui raskausviikolla 8.

Tuo 4 vkoa tulee täyteen ensi viikon lopulla, joten saapa nähdä ilmaantuuko silloin menkat.

Voihan olla että sinulla nuo mekat tulivat tuossa jälkivuodon aikaa/suoraan sen perään?
 
kkemeli

mulla tuli menkat kuusi viikkoa keskenmenosta ja käsittääkseni sekin oli varsin "nopeasti" (vaikka silloin ei niin tunnukaan). Raskaushormonia on vielä keskenmenon jälkeenkin elimistössä ja uusi kierto pääsee kaiketi käyntiin vasta, kun hormooni on poistunut. Itse testasin puhtaan negan vasta pari viikkoa keskenmenon jälkeen.
 
Mulla kontrolloitiin raskaushormonin laskua ja se oli alle 5 heinäkuun puolenvälin jälkeen. Eli, jos se kierto on käynistynyt sen jälkeen, niin tädin vierailua voisi odottaa ensi viikolla... kaiketi.
Kiitos vastauksistanne
 
Menkkojen tuloon vaikuttaa varmasti myös se, kuinka pitkällä keskenmenoon päättynyt raskaus oli. Ei tainnut käydä ilmi viestistäsi (?). Myös se, pitikö käyttää lääkkeitä ja/tai kaavintaa.

Itselläni oli viime kk:ssa hyvin varhainen keskenmeno / kemiallinen raskaus, menkat ikään kuin vain 3 päivää "myöhässä" (positiivinen testi silti). Vuoti itsekseen heti pois, en käynyt jälkikätarkastuksessa. Nyt tulin heti raskaaksi seuraavasta kierrosta, näppituntumalla menkat olisivat siis alkaneet n. 4 vkon kuluttua (hieman alle).
 
Oli spontaani keskenmeno, eli ei tarvinnut avittaa mitenkään.

Mutta ei tarvitse enää miettiä tätä asiaa, kuukautiset alkoivat keskiviikkona, jihaa. Eli se 8 viikkoa meni keskenmenosta.

Nyt pääsee taas tositoimiin....
 

Yhteistyössä