Milloin vauva rattaisiin?

Minkä ikäisinä olette siirtäneet vauvanne vaunuihin ratasosan?

Tyttöni on nyt puolivuotias ja haluaisin kovasti lähteä näyttämään hänelle, millainen maailma ulkona on. Neuvolassa sanottiin tytön istuvan sen verran hyvin, että hänet voisi laittaa rattaisiin puolimakaavaan asentoon. Ainoa ongelma on, että 68-senttinen vauvani tuntuu olevan ehkä vähän liian pieni rattaisiin, koska valuu alaspäin. Meillä on Brion Happy -vaunut. Miten te muut olette ratkaisseet ongelman?
 
Aku
Meillä on pian 5kk neiti ja nyt kovien pakkasten laannuttua ollaan vaunuteltu välillä ilan pehmeetä koppaa.Meillä on teutonian mistralit jotka ei kyl oo mitkään tilavimmat yhdistelmät.Meillä tytön saa pysymään ihan hyvin paikoillaan kun vetää 5-pistevöiden sen jalkojen välistä tulevan narun riittävän tiukalle =)
 
Mäkin laittaisin niillä vöillä tiukkaan, mutta noissa Brioissa se haaroihin tuleva vyö on tosi alhaalla, ja siks tuntuukin, että vauva on niihin vöihin liian pieni.

Mut teimme äsken pienen testilenkin ja vauva pysyi sittenkin aika hyvin vaunuissa. Sain kiinnitettyä toppamakuupussin sen selkänojan taakse ja laitoin jalkojen eteen vielä pienen esteen peitoista. :)
 
Mun oli pakko vaihtaa rattaisiin mun neidin kanssa marraskuussa, ikää silloin 5kk, kun se alko nousee aina seisomaan siel vaunukopassa, niin ei voinu hänen turvallisuuden takia pitää ilman että sai sidottuu... Pidin sitä sit rattais niin että ratasistuin oli siin makaavimmassa asennos (meillä siis Brio Sing -vaunut/-rattaat) alkuun, ku ei viel kuitenkaa istunu oikeesti vaikka nousi itse seisomaan tukee vasten (ja kävelikin jo tuen kanssa enne 6kk ikää..).

Tosi harmilliseen ajankohtaan vaan osui, ku talven on kulkenu jo rattaissa... :/

Mut varsinaiseen kysymykseen, mä pistin sen verran fylliä sinne, että pysy hyvin paikallaan. :) ja sit ne 5-pistevyöt mahd. tiukalle vaan. :)
 
Meillä vähän kuin Logotar teki. Sekä sit joskus laitoin lampaantaljan rattaisiin pehmeen kopan tilalle, se antaa tukea ja tyttö "pysyy" paikallaan. Eli jo 3kk iässä annoin olla puoli-istuvassa asennossa "tuettuna" ku tyttö pönkää väksin pystyyn ja haluaa katella maisemia. Hyvin viihtyi :) . Nyt ikää 4kk ja yhä kauemmin tykkää katella ennenku nukahtaa. Eikä pikku pakkanen ole häirinnyt menoa :)
 

Yhteistyössä