Milloinkahan ne alkaa

Miten kauan kohtalotovereilla on mennyt ennen kun kuukautiset alkaa keskenmenon jälkeen? Lääkäri sanoi et 4-6 vkoa menee mut onko jollain mennyt pitempäänkin? Hermot menee kun ne ei ala, pääsis taas normaaliin rytmiin.
 
Täälä ilmottautuu yksi :wave:
Normaalin kierron mukaan ei oo näkynyt tulevan menkat...eli nyt ootellaan pari viikkoo...kai,josko ne kuuluis!Tämä on niin hermoja raastavaa,kun ei tiedä ootteleeko menkkoja alkavaksi vai testaileeko josko tulis +++...meillä kun ei oo käytetty km jälken ehkäsyä!

Tsemppiä vaan sullekki... :hug:
 
Aivan eipä oo ehkäisty meilläkään, ei tullu mieleenkään lähteä "kumikauppaan" kun niin hartaasti oottaa et tulis raskaaksi. Mullakin häivähti jo mieles et oisko jo voinu tärpätä mut ei uskalla ajatella vielä sen pitemmälle.
 
itselläni menkat alkoivat eilen,ja mulla tuli just tasan kuukausi munajohtimen operoinnin/poiston jälkeen koska mulla oli kohdunulkoinen raskaus.Lääkärithän sanovat että keskimäärin 4-6 vkon kuluttua ja jos ei menkkoja ala niin otappa yhteyttä lääkäriin..meilläkään ei käytetty ehkäisyä,mutta en halunnut kuitenkaan ottaa riskiä vaan ajattelin et jos kestän odotella nämä kyseiset viikot niin varmasti kohdunlimakalvot ovat ainakin kerran "vaihtuneet",mitä suosittelevat riskien minimoinniksi.Koska musta tuntui ettei ne menkat ala kuitenkaan tossa ajassa,siispä eilinen yllätys olikin tosi positiivinen =) .Luovuinkin siitä alituisesta vessassa ravaamisesta jo heti kun toivuin leikkauksesta,sekä samalla päätin et heti lääkäriin jos ei helmikuun loppuunmennessä menkkoja kuulu..mut onnex näin ei käynyt.Nyt sit pääsee jatkamaan taas normaalia yritystä iltatähdestä,joten hirvittävän paljon sulle voimia ja uskomusta et ne kyl sieltä tulee kun vähiten odotat ja jos ei niin siihen saa lääkityksen et varmasti alkavat. :hug: ja paljon aurinkoisia talvipäiviä sinulle!
 
Hei!
Mulla alko menkat tasa 7 viikkon ja 3 negan jälkeen. Olin niin malttamaton ja toiveikas, että testailin aika usein, mutta turhaan. Nyt sitten yritys jatkuu, toivottavasti paremmalla onnella...
Plussaonnea kaikille sitä odottaville!
 
Minäkin odottelen täällä menkkoja kohdunulkoisen raskauden jälkeen... Viikko sitten sain metotreksaatti-hoidon ja lekuri sanoi, että kuukautiset alkaa sitten, kun veren raskaushormoonipitoisuus on lähellä nollaa, tämän viikon labrassa oli vielä n. 900, eikä yhtään laskenut edellisestä viikosta (lääkärin mukaan kuulemma ihan normaalia), joten eipä taida olla lähellä vielä aikoihin. Huoh. Ehkäisyä pitäisi meillä myöskin käyttää niihin seuraaviin kuukautisiin saakka, kun tuo stytostaatti-hoito viipyy elimistössä aika kauan ja voi aiheuttaa sikiövaurioita. Seuraavassa kierrossa saa yritää taas normaalisti, mutta odottavan aika on pitkä...
 

Yhteistyössä