Millonhan meillä opitaan itekseen nukahtaan..??!!? Argh!

Vähintään tunnin joka fuckin ilta päivystän tuolla sängyn laidalla että 2v nukahtaa |O Nytpä siinä sivussa sitten 4vkin oppinut että huoneessa ollaan ja täällä helvetti irti kun yritän niitä tuonne keskenään jättää.. ! Saa nähä kauanko tän mamman hermo kestää... :whistle:
 
vieras
Laitatko liian aikasin nukkumaan?
Mitäs jos laittaisit tunnin myöhemmin.

Mutta omien lasten kanssa voi istuakkin siellä huoneessa, ei se niin kamalaa ole. Kattele ja nauti omasta lapsestasi.
 
vieras
Mä olen "nukuttanut" molemmat poikani 2v. asti mun viereen:) Tai sit kun ovat nukahtaneet hipsinyt ite pois.... Tai joskus oon nukahtanut itekin:D 2v. asti sitten ovat jääneet ihan nätisti molemmat omiin sänkyihinsä nukkuun.:) Saa nähdä onnistuuko sama meidän neidin kanssa.....
 
IhanaValo
Meillä pian 5v. ja vähäpäälle 2v.nukkuvat samassa huoneessa. Mie istun illalla siellä, luen sadun, sammutan valon ja jään istuskelee kunnes nuorempi nukahtaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitatko liian aikasin nukkumaan?
Mitäs jos laittaisit tunnin myöhemmin.

Mutta omien lasten kanssa voi istuakkin siellä huoneessa, ei se niin kamalaa ole. Kattele ja nauti omasta lapsestasi.
Olen kyllä kokeillut monia aikoja. Ei mitään merkitystä, aina se vähintään tunti menee. Paitsi vkl, kun valvottiin yli 23 kun oli vieraita, niin silloin nukahti peräti puolessa tunnissa :)

Ja voisihan sitä silloin tällöin istua, mutta joskus voisi tehdä iltaisin jotain muutakin.. |O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitatko liian aikasin nukkumaan?
Mitäs jos laittaisit tunnin myöhemmin.

Mutta omien lasten kanssa voi istuakkin siellä huoneessa, ei se niin kamalaa ole. Kattele ja nauti omasta lapsestasi.
Olen kyllä kokeillut monia aikoja. Ei mitään merkitystä, aina se vähintään tunti menee. Paitsi vkl, kun valvottiin yli 23 kun oli vieraita, niin silloin nukahti peräti puolessa tunnissa :)

Ja voisihan sitä silloin tällöin istua, mutta joskus voisi tehdä iltaisin jotain muutakin.. |O
Kuis ois pienimuotoinen unikoulu? Jos siis tilanne kuitenkin häiritsee sua ja haluaisit ilta-aikaa omaan käyttöön.
 
qwerty
Mä ehdottaisin unikoulua. Supernannylla on joku, ja onhan niitä muitakin.

Meillä 7kk nukahtaa ite, ja on nukahtanut jo muutaman kuukauden. Joskus tulee kausia että itkee kun lähdetään huoneesta, ja silloin aluksi silitellään mutta jos menee monta päivää peräjälkeen niin sitten annetaan jo vähän huutaakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on siitäkin kiinni mihin on lapsensa opettanut. Joko alusta asti nukahtaa aika itsekseen tai sitten unikoulun paikka...
No ei se noinkaan mene, lapset on erilaisia ja tilanteetkin vaihtelee...Mutta en minäkään jaksaisi joka ilta tuntia päivystää. PItäisin pientä koulutusta:).
 

Yhteistyössä