miltä susta tuntuis?...

jos miehesi sanoisi sulle näin: " joisit enemmän alkoholia niin oisit normaali inhimillinen nainen" meillä oli taas keskustelua ukon alkon käytöstä ja sanoi mulle noin.

ja sitten tuli puhetta pettämisestä, josta häntä epäilen niin tokasi ukko vain: " en todellakaan pettäis sua baarireissulla, sehän on idioottimaista, vaan siihen ois muitakin hetkiä"
jäin miettii että työajallako sitten???

ja miten muutenkin onnistuu aina kääntää puheet niin kuin kaikki ois mun vikaa... :headwall: :|
 
Taisi olla mieheltä vaan keino vähätellä omaa alkon käyttöään... Se on uskomatonta, mihin kaikkeen riippuvuuttaan peittelevä ihminen voi yrittää vedota. Siitä luulen, että on kysymys, nimenomaan sen huomion kääntämisestä johonkin muuhun?
 
v
ap, muistelisin että sairastat ms-tautia? olet jäänyt mieleeni..

tiesithän että sairaus voi aiheuttaa masennusta ihan itsessään. silloin kaikki tuntuu pahalta.

onko mitään teko, askaretta, tunnelmaa millä saisit nyt itsellesi paremman mielen? kynttilän sytytys esimerkiksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ap, muistelisin että sairastat ms-tautia? olet jäänyt mieleeni..

tiesithän että sairaus voi aiheuttaa masennusta ihan itsessään. silloin kaikki tuntuu pahalta.

onko mitään teko, askaretta, tunnelmaa millä saisit nyt itsellesi paremman mielen? kynttilän sytytys esimerkiksi?
öö en sairasta, erehdyit henkilöstä
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Miksi sä kestät mieheltäsi tuollaista käytöstä? Joskus on vain parempi luovuttaa ja jatkaa eri teitä.
voi kuule kun en tiiä... siis mä en vaan saa irti niin paljoa itsestäni, aina mietin syitä miks jäisin, lasten takia, rahan takia, hermojen takia, en mää vaa tiiä... välillä on kuitenkin niit tosi hyviä päiviä ja silloin unohtuu kaikki muu. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Miksi sä kestät mieheltäsi tuollaista käytöstä? Joskus on vain parempi luovuttaa ja jatkaa eri teitä.
voi kuule kun en tiiä... siis mä en vaan saa irti niin paljoa itsestäni, aina mietin syitä miks jäisin, lasten takia, rahan takia, hermojen takia, en mää vaa tiiä... välillä on kuitenkin niit tosi hyviä päiviä ja silloin unohtuu kaikki muu. :'(
Eihän se helppoa ole. :/ Mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, se kannattaa. Älä hyvä ihminen anna polkea itseäsi ihan maan rakoon.

 

Yhteistyössä