Minä haluan yöpyöräillä - vaimoni ei

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen keski-ikäinen mies, ja olen hurahtanut sähköavusteiseen polkupyörään, jonka ostin pari kuukautta sitten. Pariinkymmeneen vuoteen tätä ennen minä en ollut jaksanut polkupyöräillä yhtään, mutta nyt jaksan. Ja usein.

Ehdotin vaimolle, että voisimmeko me yhdessä lähteä polkupyöräilemään yöllä läheisen lammen rannalle, nyt kun ei edes sada vettä. Ei kiinnostanut. Sitten ehdotin, että voisimmeko lähteä yöpyöräilemään parin kilometrin päässä olevaan pizzeriaan syömään pizzaa. Ei kiinnostanut.

Ja hän sentään oli edellisenä yönä nukkunut hyvin, joten ei voi väsyttää. Niinpä ei kyse ollutkaan väsymyksestä, vaan juurikin ja nimenomaan vain ja ainoastaan mielenkiinnon puutteesta.
 
Kesäkuumalla voi olla miellyttävää tehdä vaikka iikon pyöräretki niin, että polkisi aina yöt. Ei tulisi kuuma ja sit vois nukkua metsän siimeksessä teltassa varjossa päivän kuumimman ajan.

Mutta että fillarilla pitsalle. Ei järjenhiventä minusta. Ellei sit oo sen verran humalassa ettei autolla uskalla...
 
vierailija
Hmm
millainen pyörä vaimollasi on

Jos tavallinen, niin en ihmettele ollenkaan.
sinusta vaimosi pitäisi sotkea pyöränrottelolla hiki hatussa yöllä, samalla kun itse sähköpyöräsi päällä istukselet.

on han ERI asia mennä oikealla pyörällä, kuin kevyesti sähköpyörälläsi.

ehdota ensi yönä, että vaimosi saa kevyesti viilettää sinun pyörälläsi ja sinä sotket puoli kuolleena vaimosi munamankelia pari kilsaa syömään rasvanen lätty
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
vierailija
Jos on nukkunut edellisenä yönä, niin luulet ettei seuraavana yönä nukuta? Totta hemmetissä pitää saada yöllä nukkua, jos silloin väsyttää. Eikä ole muutenkaan mikään pakko lähteä toisen tyhmiin kotkotuksiin mukaan, jos ei kiinnosta. Minäkään en pakota miestäni lähtemään mukaan omaan tanssiharrastukseeni, eikä mieheni pakota minua mukaan metsästämään.

Ei parisuhde sillä parane, että toista painostetaan tekemään jotain, jos tämä ei jaksa tai ei vain kiinnosta ja sitten vielä syyllistetään ja kiukutellaan päälle.
 

Yhteistyössä