mineraalimeikeistä

auttakaas tyhmää haluaisin testata mineraalimeikkiä,onko tuo lorealin tai revlonin meikit ihan huonoja?

netistä olen yrittänyt katsella mutta en tiä mikä väri olisi hyvä ettei tule ihan liian tummaa/vaalea,mites tuo peittävyys mulla rasvanen iho peitettävääkin on ihan tarpeeksi.

kuin hyvin pysyy rasvasella iholla meikki?
 
vieras
Riippuu mikä on tarkoituksesi. Jos haluat mineraalimeikkiä joka parantaa ihon kuntoa, niin noista Lorealeista yms ei ole siihen. Niissä on liikaa muita täyteaineita kuten silikonia. Jos vain haluat vaihtelua meikkivoiteeseen niin voivat olla kivakin vaihtoehto.

Itse olen testannut ja käytän vain "oikeita" mineraalimeikkejä. Sellaisia, jonka pääaineina titaanidioksidia, sinkkiä, micaa ja väripigmenttejä. Niissäkin on eroja koostumuksissa, löytyy erillinen pohja rasvaiselle ja kuivalle iholle.
 
Mulla ei noista kokemusta. Kävin Emotion liikkeessä niistä kysymässä, just sävystä ja vähän merkeistä. Sattu olee "vanha" nestemäinen meikkivoide pullo mukana, jonkä mukaan sitä sävyä olisin valkannut. Noh, myyjä kun näki merkin (en muista) sanoi, ettei kyllä missään nimessä suosittele vaihtamaan mineraalimeikkiin. En nyt muista kaikkea mitä syyksi sanoi, mutta meikäläiselle ei suositellut.

Mun mielestä siis kannattais mennä johonkin liikkeeseen ja kysellä sieltä. Seillä kuitenkin pitäis olla ammattilaisia töissä, jotka osaavat neuvoa sopivat tuotteet ja sopivat sävyt.
 
vieras
Mulla on arkikäytössä sekä Max Factorin että Lorealin ja pidän molemmista. MF on vähän kevyempi, sellainen peittäväpuuterimainen ja Loreal on neuvottelu- ja asiakastapaamispäiville vähän tämäkämpi. L ei tarvi lisäillä päivän mittaan ja pysyy siistinä vaikka nojaisi poskeen tms.

Kukin kokeilee iholleen sopivat, mulle nuo käy.
 
Tilasin Jenkeistä Sobaren mineraalimeikkipaketin ja käytin siitä tuon puuterin ensimäisenä pois. Aivan loistava tuote! Niin luonnollinen, riittävän peittävä ja kaunis jälki. Seuraavaksi ajattelin päästä vähemmällä ja ostin Sokoksesta Lórealin mineraalipuuterin. Väkisin käytin joitain kuukausia ja päädyin tekemään tilauksen taas ulkomailta. Minulla ei muista kokemusta, mutta tämän kokeilun perusteella sanoisin, että tuotteen laatuun kannattaa kiinnittää huomiota
 

Yhteistyössä