Minkä epätavallisen nimen antaisit tyttö/poikalapselle, jos sellaisen nyt saisit?

"v ieras"
En mitään epätavallista.

Mulla itselläni on erikoinen nimi minkä äiti vähän kapinallisena aikanaan valitsi. Mä kärsin siitä ihan riittävästi lapsuudessa ja nuoruudessa, haveilin silloin että olisi joku massanimi jolle löytyisi aina kaimoja luokalta ja harrastuksista. Aikuisena olen tuon hyväksynyt enkä nimeä vaihtanut vaikka teininä vielä uhkailin näin tehdä.

Omille lapsilleni olen valinnut mielestäni kauniit, ihan normaalit nimet jotka ei kuitenkaan ole niiden kymmenen suosituimman listalla.
 
"v ieras"
En mitään epätavallista.

Mulla itselläni on erikoinen nimi minkä äiti vähän kapinallisena aikanaan valitsi. Mä kärsin siitä ihan riittävästi lapsuudessa ja nuoruudessa, haveilin silloin että olisi joku massanimi jolle löytyisi aina kaimoja luokalta ja harrastuksista. Aikuisena olen tuon hyväksynyt enkä nimeä vaihtanut vaikka teininä vielä uhkailin näin tehdä.

Omille lapsilleni olen valinnut mielestäni kauniit, ihan normaalit nimet jotka ei kuitenkaan ole niiden kymmenen suosituimman listalla.
 
"Höh"
En laittaisi mitään erikoista nimeä edes ajatusleikkinä. Olen itse saanut tarpeeksi monta kertaa selitellä miten oma nimeni kirjoitetaan, ei naurattanut lapsena ja nuorena, nykyisin en enää välitä kun mua sanotaan vahingossa vähän väärällä yleisemmällä nimellä, en jaksa korjata.
 
"jaahas"
Aikanaan vitsailin että poikani olisi Jaajo Eemeli. Nyt taitaisi olla tuo Jaajo liian in ja nimi jos olisi enne, lapsi oli mahdottoman villi.
Eipä nämä kai kovin erikoisia nimiä olisi, mutta poika voisi olla: Taneli tai Alvar ja tyttö Vilja.
 

Yhteistyössä