Minkä ikäinen teillä saa pelata pleikkaria?

Meillä on 5-vuotias poika pelannut silloin tällöin nyt vuoden verran ja joka kerta kun pelaa, niin näkee kamalia painajaisia ja herää hikisenä kiljumaan. Pelillä ja pelin kestolla ei ole mitään vaikutusta, aina tulee painajaisia :|
 
Riippuu pelistä... SingStaria on toi 3v:kin halunnut laulaa, kun isommat (10v ja 8v) laulaa. Ja tanssimatto on kanssa ollut aika kovassa käytössä välillä. Ihan semmoisia perinteisiä pelejä pelataan meillä tosi vähän. Kummipoika taisi viimeksi pelata jotain rallipeliä...
 
Meillä lapset 6v ja 4,5v eivät vielä pelaa. Tosin eipä meillä pleikkaria olekaan sen kummemmin kuin muitakaan pelikonsoleita. Kavereiden luona saavat pelata jos kavereilla on lupa pelata ja haluavat, netissä pelailevat noin kerran kuussa. Noin pienille riittää mun mielestä tavalliset pelit.. Jos meillä olisi joku pelikonsoli voisi olla vaikeampi pitää tästä kiinni, mutta nyt näin.
 
Esikoinen oli 7v kun alko kiinnostaa lego indiana jones ja star warsit. Likka pian 7v pelailee apinabuzzia ja prinsessa pelejä, 3v neiti yrittää myös parhaansa :D Lapset pelaa viikossa ehkäpä 2tuntia.(en ole rajottanut, mutta se on se määrä mitä niille riittää. Pojan huoneessa ps2, mutta kysyvät kyllä aina että saako pelata)
 
Minna pinna
Meilla pian kolme vee poika haluis pelata koko ajan peter pania ja woodpeckeria...Ma en anna ku illalla pelata vahan aikaa mutta mies ei osaa sanoa ei, joten aina ku mies on vapaalla (illat ja vloput) ni yhessa he pelaa aika paljonki. Aamusin ku herataan ni heti kysyy et voiks pelata? Ja ma sanon ei ni huuto alkaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
45-vuotias.
:LOL: ai jaa...
Joko väki palasi, millä tunnelmilla ja vireystasolla..?
Eipä ole vielä kuulunut. Kohta kai tulevat?? :D
Niin juu, meneehän sieltä aikaa matkata.
Mä odotan meidän ulko-oven käyvän joskus aamuyölllä tai ehkä huomenissa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
45-vuotias.
:LOL: ai jaa...
Joko väki palasi, millä tunnelmilla ja vireystasolla..?
Eipä ole vielä kuulunut. Kohta kai tulevat?? :D
Niin juu, meneehän sieltä aikaa matkata.
Mä odotan meidän ulko-oven käyvän joskus aamuyölllä tai ehkä huomenissa..
Toivottavasti ei herätä tullessaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
45-vuotias.
:LOL: ai jaa...
Joko väki palasi, millä tunnelmilla ja vireystasolla..?
Eipä ole vielä kuulunut. Kohta kai tulevat?? :D
Niin juu, meneehän sieltä aikaa matkata.
Mä odotan meidän ulko-oven käyvän joskus aamuyölllä tai ehkä huomenissa..
Toivottavasti ei herätä tullessaan....
Ei kyllä mä luulen että se jää soffalle kölläämään
;)
 

Yhteistyössä