Minkä ikäisen lapsen/nuoren olette antaneet liittyä facebookiin?

sipsi
No minun tytär nyt 12 veenä teki serkun avustamana tunnukset. Useimmat kavereista on vuoden pari vanhempia (harrastusten kautta ovat ystäviä) ja näillä naamakirja joten annoin tehdä :) Äipän kaveripyyntöön ei kuulemma vastaa :)
 
Meidänkin 10 v haluaisi sinne, mutta en ole päästänyt ikärajan takia. Pitkä keskustelu käytiin, kun saman ikäinen serkkupuoli oli fb:hen liittynyt (väärentänyt syntymävuotensa), mutta poika ei pääse. Ei ne ikärajat siellä turhaan ole.
 
vieras
Meillä esikoinen halusi liittyä heti 13 täytettyään. Yhdessä tehtiin hälle se profiili ja meillä on paljon yhteisiä kavereita, suurin osa aikuisia. Hänellä on myös kavereiden vanhempia kavereina siellä, joten mieluummin facebookissa kuin ircissä.
 
Irssi
Älkää hyvät ihmiset sekoittako IRC:iä IRC-galleriaan. Galleria on vähän kuin lasten facebook, kun taas oikea IRC (Internet Relay Chat) on pikaviestintään suunniteltu palvelu.

Etten derailaisi lankaa pahasti, olen samaa mieltä ettei facebookissa ole suotta sitä 13v. ikärajaa.
 
"kolmen pojan äiti"
12v sai mennä sillä ehdolla, että minä tiedän tunnukset ja minä olen myös kaverina. Pojan luokalta kaikki ovat jo facessa, samoin muut kaverit. Isoveljeä se ei kiinnosta.
 

Yhteistyössä