Minkä ikäisenä lapsesi on oppinut istumaan tuetta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
emt
Täyttää ihan pian 10kk, eikä istu vieläkään kunnolla tuetta. Nousee kyllä tukea vasten polviseisontaan ja joskus ihan ylös asti seisomaan, mutta jostain syystä tuo istuminen ei ota onnistuakseen. Olen vähän ymmällä asian suhteen.
 
jotku niin tekee
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
Tämän ikäinenhän ei varmasti nouse itse istumaan.

Vai onko tämä näitä lapsia jotka ovat oppineet kääntymään mahalta selälleen viikon iässä;) Ekahan sitä kuitenkin opitaan kääntymään mahalleen,kun vauvaa pidetään selällään lattialla.
Istuuhan noinkin pieni jos istutetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jotku niin tekee:
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
Tämän ikäinenhän ei varmasti nouse itse istumaan.

Vai onko tämä näitä lapsia jotka ovat oppineet kääntymään mahalta selälleen viikon iässä;) Ekahan sitä kuitenkin opitaan kääntymään mahalleen,kun vauvaa pidetään selällään lattialla.
Istuuhan noinkin pieni jos istutetaan.
Ei noussut itse kokonaan ( selällä ollessaan ) mutta sitterissä ollessa puski istumaan ja sylissä. Nyt nousee jo itse hyvin selältäänkin ( 5kk )

Ja joo, on tää niitä lapsia =) osasi kääntyä mahalta selälleen ja toisinpäin KAHDEN viikon iässä, ja kannatteli jo silloin itse päätään erittäin hyvin, etunojapunnerruksia siis.
On poikkeuksellisen jäntevä tyttö. Kukin tavallaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
Alkuperäinen kirjoittaja jotku niin tekee:
Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
Tämän ikäinenhän ei varmasti nouse itse istumaan.

Vai onko tämä näitä lapsia jotka ovat oppineet kääntymään mahalta selälleen viikon iässä;) Ekahan sitä kuitenkin opitaan kääntymään mahalleen,kun vauvaa pidetään selällään lattialla.
Istuuhan noinkin pieni jos istutetaan.
Ei noussut itse kokonaan ( selällä ollessaan ) mutta sitterissä ollessa puski istumaan ja sylissä. Nyt nousee jo itse hyvin selältäänkin ( 5kk )

Ja joo, on tää niitä lapsia =) osasi kääntyä mahalta selälleen ja toisinpäin KAHDEN viikon iässä, ja kannatteli jo silloin itse päätään erittäin hyvin, etunojapunnerruksia siis.
On poikkeuksellisen jäntevä tyttö. Kukin tavallaan.
Oletkohan sä vähän tyhmä?
Eihän tuo ole mitään istumista.
Pääseekö myös pois istualtaan kun on päässyt istumaankin?

Liikkuminen lähtee siitä että vauva oppii kääntymään selältä vatsalleen,koska niin vauvoja pidetään lattialla.Hetkittäin mahallaan,ainakin noin pieninä.
2viikon ikäinen ei varmasti tarkoituksella käänny.

Poikkeuksellisen idiootti äiti sanoisin.

 

Yhteistyössä