Minkä ikäisenä sinusta tuli äiti?

  • Viestiketjun aloittaja Fillyjonk
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tarra-jeesus:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Kertoo kaiken tästä palstasta tämä otanta.
Aivan. Kiistaton fakta lienee että yhteiskunnan koulutetuimmat ja menestyneimmät yksilöt tekevät lapsia vähiten ja kaiken lisäksi myöhään. Köyhimmät ja vähiten koulutetut taas sikiävät betonilähiöissään kuin citykanit. Pidemmällä tähtäimellä se ei voi johtaa mihinkään hyvään lopputulokseen.
Täältä tuskin löytyy yhtään akateemisesti koulutettua ihmistä. Kotimammoja/parturi-kampaajia/Siwan kassoja täynnä.
Kaikki ovat näitä ÄitZYkkäLiinejÄ!!!<3!!11! Joiden ainoa elämäntavoite on pukata mahdollisimman monta toukkaa ulos sieltä haarojen välistä.
Ja sen kyllä huomaa kun tehdään lapset myöhemmällä iällä!
 
Grace1982
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tarra-jeesus:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Kertoo kaiken tästä palstasta tämä otanta.
Aivan. Kiistaton fakta lienee että yhteiskunnan koulutetuimmat ja menestyneimmät yksilöt tekevät lapsia vähiten ja kaiken lisäksi myöhään. Köyhimmät ja vähiten koulutetut taas sikiävät betonilähiöissään kuin citykanit. Pidemmällä tähtäimellä se ei voi johtaa mihinkään hyvään lopputulokseen.
Täältä tuskin löytyy yhtään akateemisesti koulutettua ihmistä. Kotimammoja/parturi-kampaajia/Siwan kassoja täynnä.
Kaikki ovat näitä ÄitZYkkäLiinejÄ!!!<3!!11! Joiden ainoa elämäntavoite on pukata mahdollisimman monta toukkaa ulos sieltä haarojen välistä.
Ja sen kyllä huomaa kun tehdään lapset myöhemmällä iällä!
Minä tulen suvusta, jossa ollaan jo seitsemännettä sukupolvea akateemisia. Eikä kukaan korvaansa lotkauttanut, vaikka meninkin naimisiin ja sain ainokaisen lapseni 21-vuotiaana, ja ''vain'' lukion käyneenä. Kuitenkin selviän illallispöydistä ja muista ''hienostojuhlista'' niin kuin kuuluukin. Minä en tarvitse pitkää koulututusta, olen toisin sanoen ''salonkikelpoinen'' ilman koulutuksella brassailua. Enkä minä asu missään betonilähiössä. Joten tämä sinun ''kiistaton faktasi'' ei ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa.
Ja hyvä avioliittoni, jota ei tosin kestänyt kovinkaan kauan, sillä mieheni kuoli muutama vuosi sitten, on takanut minun ja lapseni taloudellisen aseman. Ja en ole edes päivääkään tehnyt työtä ulkopuoliselle.


 
ha
Alkuperäinen kirjoittaja tarra-jeesus:
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Kertoo kaiken tästä palstasta tämä otanta.
Aivan. Kiistaton fakta lienee että yhteiskunnan koulutetuimmat ja menestyneimmät yksilöt tekevät lapsia vähiten ja kaiken lisäksi myöhään. Köyhimmät ja vähiten koulutetut taas sikiävät betonilähiöissään kuin citykanit. Pidemmällä tähtäimellä se ei voi johtaa mihinkään hyvään lopputulokseen.
Täältä tuskin löytyy yhtään akateemisesti koulutettua ihmistä. Kotimammoja/parturi-kampaajia/Siwan kassoja täynnä.
Kaikki ovat näitä ÄitZYkkäLiinejÄ!!!<3!!11! Joiden ainoa elämäntavoite on pukata mahdollisimman monta toukkaa ulos sieltä haarojen välistä.
Olen pahoillani että luonto on päättänyt naisen parhaaksi iäksi 20-25 ja sekö sua harmittaa?
Minä sain 22 vuotiaana sopivan nuorena ja freesinä esikoiseni ja nyt menen korkeakouluun opiskelemaan ;) Sua vissiin harmittaa kun nää nuoret naiset menee sunki ohi saamalla lapsia juuri niin ku haluaa ja opiskelee sitten hyvän ammatin myös.

Ihmettelen ku useimmat 28+ (eli yli ensisynnyttäjien keski-ikäset) äidit on yleensä tosi mukavia, mutta sitten on tää ryhmä, jotka ovat niiiiiiiiiiiiin katkeria, että oikein loistavat sillä. Tiesitkö että teille nauretaan :D

Olisit ylpeä siitä että sait lapsen juuri sen ikäisenä kun päätit syystä tai toisesta. Vai etkö saanu päättää? Jos sait niin ole ilonen, älä katkera :)
 
Krisu
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Krisu:
21- vuotiaana. Muut lapset olen saanut 23-vuotiaana ja 27-vuotiaana. Minulla on ammatti ja vakituinen työpaikka. Ja kun ensimmäinen muuttaa pois kotoa, olen vasta 40vee :)
mistä tiedät milloin muuttaa pois kotona??
Tunnen lapseni. Saattaa muuttaa jopa aikaisemminkin :)
 

Yhteistyössä