Minkä kokoinen hattu sopii vastasynt., 46??

Yritän katsella jotain hattua vastasyntyneelle, jota voisi käyttää parin ekan kuukauden ajan pakkasilla, sairaalasta tullessa jne.. nuo koot alkaa lähinnä koosta 46, eikö se ole tosi iso vauvalle?
 
vieras
minä käytin alussa vauvalla ruskovillan villakypärää ja haalarin huppua,on paljon kätevämpi ja lämpimämpi kuin erilliset hatut.(siis osti 56cm:n hupullisen toppahaalarin,joka meni ekat kolme kuukautta,sitten piti ostaa vielä isompi samana talvena kun vauva syntyi lokakuussa)
 
viiden muksun mamma
Mä täällä kanssa komppaan tuota ruskovilla-ehdotusta! Siis jos vauvalla on kunnon toppahaalari hupulla, sinne alle topattu lakki on liikaa. Huppu on kuitenkin aina päässä (turvakaukalo, vaunut). Mulla oli talvivauvalla kivat merkkinen puuvillalankapipo ja sen alla tietty alulakki. Nykyisin kyllä luulisi löytyvän paljon enemmän nättejä lakkeja kuin 1996, jolloin meidän perheen ainoa talvivauva syntyi. Hei muuten, jotkut käsityöihmiset tekee ihania fleecelakkeja. Mun sisko löysi tytölleen ihanan lakin, jossa oli kuin "tähden sakarat". Tyttö oli kuin karkki se lakki päässään =) En nyt sitten vain muista, kuka se valmistaja oli... Netistä sisko oli lakin löytänyt ihan sattumalta. Toi fleecekin on ihanan lämmin materiaali hupun alle. Riittää lakki yksinkertaisesta fleecestäkin alulakin kanssa. Sellaista yhdistelmää mä pidin kuopuksella hupun alla ihan pakkasillakin (tyttö syntyi kesäkuussa, oli talvella sitten puoli vuotias).
 

Yhteistyössä