Minkä kokoisia mammoja täällä palstailee?

  • Viestiketjun aloittaja "Läski"
  • Ensimmäinen viesti
Saraldo
[QUOTE="huh";25760830]Olitkos sairaanhoitaja? Kuinka tuollainen jaksaa toisia hoitaa, pyörivä pallo?[/QUOTE]

En ole sairaanhoitaja enkä mä kyllä hirveän hyvin pyörikään. Mut kiitos kysymästä, mä jaksan kyllä töissä ihan hyvin :). Niin kuin kotonakin.
 
vaatemyyjä
Miten ihmeessä te mun pituiset, mutta huomattavasti kevyemmät, voitte pitää samankokoisia vaatteita kun minä!? :O

Eli siis 175/86! ja käytän vaatteita n. 42-44, L-XL.

Ja ei, mä en käytä liian pieniä vaatteita..Käytättekö te liian isoja? :D
Veikkaan että sä käytät liian pieniä. Ainakaan 42/L ei ole sinulle sopiva. Äläkä ota tästä nokkiisi... monta kertaa yritän tarjota asiakkaalle oikeaa kokoa olevaa ja paremmin istuvaa vaatetta mutta yleensä vaan isokokoiset ihmiset haluavat pukeutua makkarankuoriin.
 
"vieras"
[QUOTE="tyty";25760819]ihan sopiva:)

Minä 167cm ja 49kg. Yritän pitää painon tuossa viidenkympin hujakoilla, se kun laskee heti jos syön vähänkään huonommin. 5kg viikossa lähtee ihan huomaamatta. Mieluiuten painaisin jonkun 55-58kg.[/QUOTE]

Eli jos et kokoajan pakota itseäsi syömään, niin et syö mitään? Onko sulla taustalla jokin syömishäiriö? Siltä se ainakin kuulostaa, jos 5kg viikossa lähtee, kun et tarkkaile syömisiäsi. Ei se normaalia ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaatemyyjä;25762104:
Veikkaan että sä käytät liian pieniä. Ainakaan 42/L ei ole sinulle sopiva. Äläkä ota tästä nokkiisi... monta kertaa yritän tarjota asiakkaalle oikeaa kokoa olevaa ja paremmin istuvaa vaatetta mutta yleensä vaan isokokoiset ihmiset haluavat pukeutua makkarankuoriin.
No kun en käytä.. :D Mä vihaan ylikaiken makkaroita ja tursuavaa läskiä, sillä mä ostan ennemmin vähän löysää mallia olevia vaatteita, mut en mä siltikää joudu mitään 46:sia ostelee..

Mutta en tiiä sit, mulla on läski tasasesti levittyny pitkin kroppaa.. :D Joten voisko se sit vaikuttaa..
 
No kun en käytä.. :D Mä vihaan ylikaiken makkaroita ja tursuavaa läskiä, sillä mä ostan ennemmin vähän löysää mallia olevia vaatteita, mut en mä siltikää joudu mitään 46:sia ostelee..

Mutta en tiiä sit, mulla on läski tasasesti levittyny pitkin kroppaa.. :D Joten voisko se sit vaikuttaa..
Mä jouduin käyttämään vaatteita koossa 44/46 kun painoin 93kg. Pituutta 170cm. Mutta mä luulen että nää jutut on enemmän juurikin siitä kropan mallista kiinni.

(nyttenkin siis käytän kokoa 36/s, ja paino-pituus on joku 65/170.)
 
"tyty"
[QUOTE="vieras";25762183]Eli jos et kokoajan pakota itseäsi syömään, niin et syö mitään? Onko sulla taustalla jokin syömishäiriö? Siltä se ainakin kuulostaa, jos 5kg viikossa lähtee, kun et tarkkaile syömisiäsi. Ei se normaalia ole.[/QUOTE]

Ei mulla mitään varsinaista syömishäiriötä ole. Unohdan vaan syödä... ja tosi helposti tuo paino heittelee. Ja mieluiten muutaman kilon lisää painaisin.
 
Miten ihmeessä te mun pituiset, mutta huomattavasti kevyemmät, voitte pitää samankokoisia vaatteita kun minä!? :O

Eli siis 175/86! ja käytän vaatteita n. 42-44, L-XL.

Ja ei, mä en käytä liian pieniä vaatteita..Käytättekö te liian isoja? :D
Hyvänä esimerkkinä tähän, että mulla on kaveri joka on samanpituinen & painoinen kuin minä, mutta hällä on vyötäröllä +13cm, ja lantiolla +6cm verrattuna minuun, että ei oo vaatekoko ihan sama..
 

Yhteistyössä