Minkä maan keittiö on suosikkisi?

  • Viestiketjun aloittaja Miuski harmailee
  • Ensimmäinen viesti
Miuski harmailee
Tykkäätkö meksikolaisesta? Vai kreikkalaisesta? Onko italialainen suosikkisi? Vaiko japanilainen? Espanjalainen? Suomalainenkin on hyvä... Kiinalainen keittiö?

Niin paljon ihania! Mistä sinä tykkäät?
 
Miuski harmailee
Oih, unohdin kokonaan ton intialaisen! Thaikkuruoka on kanssa niiiiiin herkkua ja sen parhaista antimista pääsin tänään nauttimaan. Olen opetellut tekemään sitä itsekin. Kallistuisin itsekin nyt siis thain puoleen. Mutta ensi viikolla voi olla jo ihan toinen ääni kellossa :)
 
Oih, unohdin kokonaan ton intialaisen! Thaikkuruoka on kanssa niiiiiin herkkua ja sen parhaista antimista pääsin tänään nauttimaan. Olen opetellut tekemään sitä itsekin. Kallistuisin itsekin nyt siis thain puoleen. Mutta ensi viikolla voi olla jo ihan toinen ääni kellossa :)
Mä opettelin kanssa joku pari vuotta sitten,kun menin thaimaalaisen ravintolaan töihin :)
Tykkään monista muistakin maista ja niiden ruokakulttuurista jne,mut thaikkuruokaan en oo kyllästynyt...
Kuten intialaiseen kyllästyin...
 
"mina"
Vietnamilainen on ehdoton suosikki, kakkosena tulee japanilainen ja kolmas on thaimaalainen keittiö. Toki sitä suomalaista ruokaakin halajaa vähän väliä. Ja joskus jenkkilän maan barbecue-sapuskoita.
 

Yhteistyössä