Minkä merkin vaatteet ovat tyylikkäitä, nuorekkaita ja kestäviä?

  • Viestiketjun aloittaja ei löydy
  • Ensimmäinen viesti
ei löydy
Olen kokeillut vaikka mitä merkkejä ja tuntuu, että hyvin monet merkit ovat laadun suhteen kehnoja; nyppääntyvät jo parissa pesussa tai menettävät muotonsa.

Sporttivaatteet ovat yleensä olleet hyviä, muttei niissäkään viitsisi aina olla. Farkut myös kestävät hyvin.

Antakaa vinkkejä hyvistä vaatemerkeistä, kiitos :) Eikä ihan teinikamaa, ikää kun löytyy 30+.
 
Vinkkejä
Filippa K:ta ehdottaisin myös. andiatan farkut ostin juuri itse ja ne on tosi hyvän näköiset ja laadukkaat. Itselläni käytössä vaatteita ihan Vilasta ja mangostakin. Your facella on kivoja työ- ja juhlavaatteita myös. Rilsin vaatteista tykkään myös työkäytössä, samoin Nansosta.
 
Nanso ei mielestäni ole kovin nuorekas, vaikka he nyt ns. jonkun nuorennusleikkauksen ovat tehneetkin. vaatteiden kuoseista tulee aina vain pyjamat ja kotivaatteet mieleen, vaikka ihan laadukkaita ovatkin materiaaleiltaan..

Lisäys: ellei siten halua olla tosi trendikäs ja normcore ja tälleen ironian kautta olla nuorekas ;)
 
Viimeksi muokattu:
"essi"
minkä tyylisiä vaatteita etsit? itse tykkään your facen trikoo puseroissa kesätävät useamman pesun. muuten your face välillä kovin vanhahtava... espritin vaatteista tykkään kestävä kyllä jonkun aikaa. farkut on kappahl niitä magic farkkuja jossa eslastaania. marco polosta tykkään. h&m ja vila esim. neuleet on ihan kamalia, eivät kestä mitään, neuleet your facelta ovat myös hyviä. in wear hyvä myös.
 
Virkanainen
Nanso ei mielestäni ole kovin nuorekas, vaikka he nyt ns. jonkun nuorennusleikkauksen ovat tehneetkin. vaatteiden kuoseista tulee aina vain pyjamat ja kotivaatteet mieleen, vaikka ihan laadukkaita ovatkin materiaaleiltaan..

Lisäys: ellei siten halua olla tosi trendikäs ja normcore ja tälleen ironian kautta olla nuorekas ;)
Nanson tavaratalovalikoima paulakukkineen on aika kamala, mutta esim. Anna Ruohosen suunnittelemat yksiväriset trikoopaidat ovat hinta-laatusuhteeltaan mainioita ja toimivat ainakin minulla casual-työvaatteiden "liimana". Käytän niitä liivimekkojen alla, hameiden ja villatakkien/slipoverien kanssa, jakun alla...
 

Yhteistyössä