Minkä mittaiset koulumatkat teidän lapsilla on ja miten kulkevat?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Me asutaan melkein koulun takapihalla. Joten kävellen kulkevat kaikki, ekaluokkalainenkin ihan itse. Tänään kun vietiin koululle niin poika kysy että "miks te tuutta viemään, osasinhan mä mennä eskariinki ite?" Sanottiin sit että tullaan viemään toi 9-luokkalainenkin varmuuden vuoks näin ekana päivänä et jos on kesällä unohtunut missä se koulu on :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ei sais pyöräillä?
No miksiköhän? Vaarallista.
Meillä ei omassa nuoruudessa saaneet 1-2 ja ne ketkä asuivat alle 1km päässä koulusta mennä lainkaan pyörällä kouluun, koska pyörätelineitä ei riittänyt. Jokaiselle oppilaalle nimettiin vielä oma teline.

Muistan olleeni hyvin katkera kun kaverit saivat tulla pyörällä kouluun, mutta mun täytyi kävellä koska koulu oli kotitien toisessa päässä jonne oli matkaa 400m.
Mulla oli matkaa 900m!!! Hatutti :xmas: Kaveri asui parin kadun päässä...aika tasan kilsa oli ja sai pyöräillä... =)
 
Matkaa 2,4km ja en tiedä miten mennään.
Tänään vein ja hain minä, huomenna vie ja hakee mies. Perjantai mietitään sitten.
Pyörällä en oikein uskalla päästää menemään mutta pitkä se on kävellä teputtaakin.
Kun ei ole jalkakäytävää ollenkaan koko matkalla niin vähän mietityttää miten tehdään.
 

Yhteistyössä