Minkä puute minulla on? ( vitamiini )

Ei pakosti mikään
Se voi olla ihan luontaista tai kynsi on vaurioitunut. Nimimerkillä juuri erikoislääkärillä mukulaa kuskannut kynsien takia. Hivenainepuutokset kuulemma näkyvät myös muuallakin.
 
pitkittäisuurteet
kutsutaan pitkittäisuurteiksi, on myös perinnöllistä eli saattaa sekin vaikuttaa...Niitä voi ns. taikaviilalla/kiillotusviilalla hioa pois. Viilaa ei kuitenkaa tule käyttää kuin kerran 3-4 viikkoon ettei kynsi ohennu liikaa. :)
 
Anne
Minulla taas välillä tulee leveys suunnassa olevia uria kynnen sivulta toiselle. Näyttää siltä että kasvavat jo niin, etteivät ne ilmesty tyhjästä yhtäkkiä siihen. Kasvavat sitten pois ja välillä tulee uusia. Olen ihmetellyt niitä eikä ne nyt kai ihan normaaleja ole koska aina ei sellaisia ole ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Kyllä noi urat on ihan normaaleja ja ne on melkein jokaisella. Toisella syvemmät, toisella huomaamattomammat. Mikäli niistä ei tykkää, taikaviilalla pääsee eroon ;)
Vänkään vastaan :D Minulla on välillä ja välillä häviää. Miksi ? :xmas: B)
Siis onko ne kynnen pinnassa olevia "kohoumia" vai jotain värijuovia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Kyllä noi urat on ihan normaaleja ja ne on melkein jokaisella. Toisella syvemmät, toisella huomaamattomammat. Mikäli niistä ei tykkää, taikaviilalla pääsee eroon ;)
Vänkään vastaan :D Minulla on välillä ja välillä häviää. Miksi ? :xmas: B)
Siis onko ne kynnen pinnassa olevia "kohoumia" vai jotain värijuovia?
kohoutumia /uria kuinka vaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Kyllä noi urat on ihan normaaleja ja ne on melkein jokaisella. Toisella syvemmät, toisella huomaamattomammat. Mikäli niistä ei tykkää, taikaviilalla pääsee eroon ;)
Vänkään vastaan :D Minulla on välillä ja välillä häviää. Miksi ? :xmas: B)
Siis onko ne kynnen pinnassa olevia "kohoumia" vai jotain värijuovia?
kohoutumia /uria kuinka vaan. :D
Jaa, en tiedä miksi ne sulla välillä on ja välillä häipyy. Joka tapauksessa niitä on suurimmalla osalla. Ehkä ravinto jotenkin vaikuttaa niihin? Mullakin on niitä, mutta mitään puutosta ei kyllä pitäisi olla. Lisäravinnetta löytyy joka lähtöön ja verikokeinkin seurataan vitamiini- yms. tasoja.
 

Yhteistyössä