Minkä sisustusjutun olet kotiisi viimeksi hankkinut?

Alkuperäinen kirjoittaja mäyräkoiralainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Marilyn Monroe- tarjottimen kaukosäätimille. Ja puisen, veistetyn mäyräkoiran kalja-mäyräkoiralle :D Se tulee meidän tulevan rantasaunan terassille.
Voitko panna linkkiä tai kuvaa?kiinnostas kovin minkälainen on?
Se on varastossa. En viitsi lähteä tonkimaan ja kuvaamaan, mutta hieno se on. Sellaista lakattua puuta, koiran kasvot ja tassut yms, on varjostettu. Juuttiköydestä on katorivat. Oikein kiva sessu, toin miehelle tuliaiseks työreissulta viime viikolla sen kaljoineen päivineen. Kuortin ABC:n Wood Park myy niitä ainakin.
 
Sisustus ja sisustus... no uuden ison nukkiksen sain eilen, taas :D Kaappimallisen. Se pitäis vain käsitellä jollain ja alkaa miettimään sisustaa. Jos sais noita nykyisiä pienempää tilaan ja tuon meijen makkarinkin sen myötä selkeämmäksi.

Jos joku haluaa kurkata niin http://tuutilulla.vuodatus.net/
 
mummy
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Senkin eilen Ikeasta.
Eilen piti kasata kun lapset nukkumassa mutta niin vaan nukahdin itsekin :D

Ja vähän kauhistuttaa jo etukäteen kun noita kasausohjeita tuossa selailin :whistle:
ikean huonekalut on helppo koota! meilläkin minä teen suurimman osan, mies korkeintaan kiristelee pultit tarpeeksi tiukalle kiinni :D että kyllä sä pärjäät :)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Sisustus ja sisustus... no uuden ison nukkiksen sain eilen, taas :D Kaappimallisen. Se pitäis vain käsitellä jollain ja alkaa miettimään sisustaa. Jos sais noita nykyisiä pienempää tilaan ja tuon meijen makkarinkin sen myötä selkeämmäksi.

Jos joku haluaa kurkata niin http://tuutilulla.vuodatus.net/
Heti, kun huomasin nikkisi, tuli nukkekoti mieleen :D Voi vitsi tota sun blogiasi... kunhan saan tän kämpän joskus kuntoon, alan taas tuunata Barbeja.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Sisustus ja sisustus... no uuden ison nukkiksen sain eilen, taas :D Kaappimallisen. Se pitäis vain käsitellä jollain ja alkaa miettimään sisustaa. Jos sais noita nykyisiä pienempää tilaan ja tuon meijen makkarinkin sen myötä selkeämmäksi.

Jos joku haluaa kurkata niin http://tuutilulla.vuodatus.net/
Heti, kun huomasin nikkisi, tuli nukkekoti mieleen :D Voi vitsi tota sun blogiasi... kunhan saan tän kämpän joskus kuntoon, alan taas tuunata Barbeja.
Se vei silloin mukanaan kokonaan. Ainut kun ei ole aikaa tällä hetkellä näprätä mitään. Tai aikaa olis mut Kipsu ei anna tehdä mitään ja ota nyt kaikki sälä esiin ja laita hetken päästä pois :kieh: |O Mut elän toivossa että sitä aikaa joskus löytyis paremmin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja mäyräkoiralainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Marilyn Monroe- tarjottimen kaukosäätimille. Ja puisen, veistetyn mäyräkoiran kalja-mäyräkoiralle :D Se tulee meidän tulevan rantasaunan terassille.
Voitko panna linkkiä tai kuvaa?kiinnostas kovin minkälainen on?
Se on varastossa. En viitsi lähteä tonkimaan ja kuvaamaan, mutta hieno se on. Sellaista lakattua puuta, koiran kasvot ja tassut yms, on varjostettu. Juuttiköydestä on katorivat. Oikein kiva sessu, toin miehelle tuliaiseks työreissulta viime viikolla sen kaljoineen päivineen. Kuortin ABC:n Wood Park myy niitä ainakin.

Meillä sellainen mäyräkoira johon tosiaan tuo "mäyris" laitetaan.Puinen renkailla,mäyriksen naama nahkakorvineen.Siis perässä vedettävä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja mäyräkoiralainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Marilyn Monroe- tarjottimen kaukosäätimille. Ja puisen, veistetyn mäyräkoiran kalja-mäyräkoiralle :D Se tulee meidän tulevan rantasaunan terassille.
Voitko panna linkkiä tai kuvaa?kiinnostas kovin minkälainen on?
Se on varastossa. En viitsi lähteä tonkimaan ja kuvaamaan, mutta hieno se on. Sellaista lakattua puuta, koiran kasvot ja tassut yms, on varjostettu. Juuttiköydestä on katorivat. Oikein kiva sessu, toin miehelle tuliaiseks työreissulta viime viikolla sen kaljoineen päivineen. Kuortin ABC:n Wood Park myy niitä ainakin.

Meillä sellainen mäyräkoira johon tosiaan tuo "mäyris" laitetaan.Puinen renkailla,mäyriksen naama nahkakorvineen.Siis perässä vedettävä.
Meillä ei oo sessulla nahkakorvia vaan ne on veistetty kanssa puusta, ja ei myöskään renkaita. Kantorivat juuttiköydestä vain.
 
Mä maalasin takapihan oven sisäpuolen magneettimaalilla ja päälle tulee viel liitutaulumaali. Pihalle ostin kivikkokasveja ja kohta ois tarkotus lähteä mylläämään sitä kivikkoa ympäri, että saa siitä siistimmän ja kasvit väliin.

Sisustukseen liittyvät hankinnat liittyy muuteskin enempi maalaamiseen. Keittiön seinä pitäs maalata ja sit kesällä saan puun tonne lastenhuoneen seinälle. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Sisustus ja sisustus... no uuden ison nukkiksen sain eilen, taas :D Kaappimallisen. Se pitäis vain käsitellä jollain ja alkaa miettimään sisustaa. Jos sais noita nykyisiä pienempää tilaan ja tuon meijen makkarinkin sen myötä selkeämmäksi.

Jos joku haluaa kurkata niin http://tuutilulla.vuodatus.net/
ooo... tossa on kyllä tilaa :D Mä oon kattellu ihan vaan sellasia talomallisia netistä, et jos vaiks joku mulle haluais sellasen synttärilahjaks osta....

 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Mä haaveilen makkariin noita kelohonka verhoja,mut on liian kalliit mulle. En itse ostanu,mut oma isäni osti meille eteiseen ison peilin :heart:
Seinäkangas tuli maksamaan vajaa 60 ?, on sitä paksumpaa (verhoilu?) kangasta, ei siis samaa kangasta, mitä ne (valmis)verhot on.
 

Yhteistyössä