minkä väriset haluaisit hiustesi olevan luonnostaan??

  • Viestiketjun aloittaja "sipsu"
  • Ensimmäinen viesti
"sipsu"
Mä haluaisin, et mulla ois porkkananpunaiset (oranssit) hiukset, kuten mun isällä nuoruudessaan.

Harmi vaan en oo perinyt niitä hiusgeenejä. Vähän punertavaa mun hiuksissa on, mutta haluaisin, että ne olis luonnostaan paljon oranssimmat. :-/ Se on mun mielestä älyttömän kaunis väri pitkissä hiuksissa, jos sen väriset on luonnostaan.
 
vieras-
Joskus oon halunnut, et olisi punaiset hiukset, kun on omat kyllästyttäneet. Suvussa on punatukkaisuutta. Toisaalta on tyytyväinen omaan hiusväriin, kun on sellainen kultaan vivahtavat vaaleat.
 
"hmm"
tummanruskeat, mustanruskeat tai mustat. oma hiusväri on porkkananoranssi, ei mielestäni sovi minuuteeni ollenkaan ja kun yritin omanvärisiäni kasvattaa ihan vain luonnollisuuden tähden niin koin kovin häiritseviksi kirkkaanväriset hiukset näkökentässä..
 
55
Platinablondi tai kuparinvaalea. Hiusväreillä yrittänyt jo monta vuotta saada tuota oikeaa kuparin sävyä tukkaan, loreal ferialla oli vuosia sitten siihen tarkoitukseen just oikea sävy mutta kun sen valmistus lopetettiin niin ei ole enää löytynyt haluttua väriä. Kaikki kupari värit nykyään liian tummia vaikka niitäkin kyllä käyttänyt kun en omaakaan väriä jaksa kauaa katella.

Blondinakin tullut oltua muutamia kertoja mutta en vain jaksa sen oikean sävyn ylläpitoa ja tarkkaa juurikasvun vaalennusta ja sitä että se huonontaa hiusten kuntoa paljon enemmän kuin pelkkä värin laitto.
 
Musta väri olisi kiva, jos olisi vaikka vähän tummempi perusihokin samalla. Sellanen vähän kiinalaistentukka. Olisi vielä yhtä sileä ja paksu ja pitkä. Oma joku tumman ja keskiruskean välistä punaisella vivahteella. Nyt on aika tummanpunainen värjätty tukka kun iho on niin kalpea näin talvella.

Eli musta.

En tosin tiedä minkälaista olisi olla blondi, en ole ollut. Jo lapsena en pitänyt siitä hiusväristä,näyttää niin keltaiselta. Nyt olisi jännä kokeilla ihan melkein platinaa, mutta tuskin sopii ja pilaa vielä hiukset.
 

Yhteistyössä