Minkä verran lapsenne lukee kokeisiin?

Meillä luetaan koealue kolmeen kertaan läpi ja sitten kuulustelen.3 koululaista tykkää kun vietetään hetki yhteistä aikaa ja aina oppii itsekkin uutta,kokeista tullut yleensä 8-9,itse olin ala-asteella 6 oppilas kaikessa.vasta aikuisena opiskeltuani sain kiitettäviä arvosanoja.joskus on mennyt joku koe ohi ja se näkyy heti numerossa.tänä viikonloppuna ollaan harjoiteltu enkun sanakokeisiin
 
Ala-astelainen ukee noin vartin, yläasteikäinen parikytminsaa ja lukiolainen -hyvällä tuurilla- jopa puolisen tuntia.

Ja vaihtelevasti tulee kaikilla numeroita kutosesta (tytöillä matikka ja kemia eivät oo vahvimpia) kymppiin.

Sanoja mäkin joskus kyselen mutta muutoin hoitavat läksyntä itse.
 
vierailija
Ekan jälkeen ovat itse hoitaneet läksynsä.
Toki kyselen jos haluavat, mutta yleensä eivät pyydä. Kiitettäviä saavat.
Yläasteikäinen toi fysiikan tunnilta "pähkinä"tehtävän kotiin ja siinä autoin.
Minulla matematiikka, fysiikka ja kemia hyvin hallussa, miehellä kielet, historia ja biologia ja maantieto.
 
vierailija
Ei ollenkaan. Todennäköisesti ei ole edes kirjaa ostanut kurssille kun on jo koeviikko. On siis lukiolainen.
Ala-asteella ja yläasteella oli samanlainen. Ei lukenut koskaan. En voinut asiasta naputtaa kun kokeista tuli kuitenkin aina kymppejä. Ilmeisesti hänelle riittää kun kuuntelee tunnilla.
 

Yhteistyössä