Minkäkokoiset kurahousut...

  • Viestiketjun aloittaja kipinä
  • Ensimmäinen viesti
kipinä
...kun haalarin koko (Reima) on 86cm? Lapsi luultavasti (1,5vee neuvola alkavalla viikolla) n. 87cm. Ostin Rukkan 92cm kurahousut...onkohan hyvä vaihtoehto? (sovitan jahka lapsi on sovitukselle myötämielinen...).
 
rew
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös ne reiman haalarit oo itessään vedenpitäviä, miksi kurahousut lisäksi?
Siis mä olen vasta-alkaja lapsen pukijana enkä ymmärrä näistä mitään :D
Mä käytän kuriksia siksi, että en halua pestä koko ajan haalaria ja kuluttaa sitä pyykkikoneessa. Kurikset on helppo huuhdella puhtaaksi. Jotkut huuhtelevat haalaria, mutta minusta sillä tavoin lika pinttyy lähtemättömästi kankaaseen kiinni. Sitten kun tulee lunta ja on märkää mutta ei ole enää kuraista, niin silloin on kosteussuojapuvun oikea aika.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hankey2:
Jos lapsi on menossa päiväkotiin, sovita kuriksia huomenna talvihaalarin ja kenkien kanssa ennenkuin otat hintalaput pois.
On menossa päiväkotiin. Täytynee sovittaa huomenna. Tiistaiksi luvattu sadetta tänne etelään ja tarttis saada kurisasiat kuntoon.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös ne reiman haalarit oo itessään vedenpitäviä, miksi kurahousut lisäksi?
Siis mä olen vasta-alkaja lapsen pukijana enkä ymmärrä näistä mitään :D
Mä käytän kuriksia siksi, että en halua pestä koko ajan haalaria ja kuluttaa sitä pyykkikoneessa. Kurikset on helppo huuhdella puhtaaksi. Jotkut huuhtelevat haalaria, mutta minusta sillä tavoin lika pinttyy lähtemättömästi kankaaseen kiinni. Sitten kun tulee lunta ja on märkää mutta ei ole enää kuraista, niin silloin on kosteussuojapuvun oikea aika.

Meillä on tec. Esikoisella köytin ilman kuriksia ja mietin et meniski tuo toinenkin ilman. Mut pk:ssa kuulemma vetävät haalareiden päälle, jos halutaan. Miksen haluis kun haalari pysyy paremmassa kunnossa (tosin käytettäväksihän se on tarkoitettu... :whistle: ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:
Meillä just tänään kokeilin pojalle jolla haalari 92cm, 98cm rukan kurahousuja ja ei yhtään liian isot :)
Muttei pienetkään(kö)? Minkä pituinen on poika?
Juu ei ollu pienetkään, sopivan reilut:) Alla oli verkkapuku. En tiedä sitten miten toppapuvun kanssa mahtuu, mutta uskon mahtuvan. Poika nyt 88cm pitkä.
 

Yhteistyössä