Minkälainen ihminen käyttää sanaa yllätysrakastelu kun kyse on raiskauksesta

  • Viestiketjun aloittaja "Maarikka"
  • Ensimmäinen viesti
"Maarikka"
Mun mielestä tuo yllätysrakastelu on kuvottava sana ja tuntuu suorastaan pilkkaavan raiskattuja. Ihmisellä on pahasti korvien välissä vikaa jos pitää käyttää tuollaista sanaa, oikea sana on raiskaus. Raiskaus ei ole millään tasolla rakastelua joten tuollaisen kuvottavan ja typerän sanan käytön voisi lopettaa. Yllätysrakastelu-sanalla saadaan myös ruma kaiku pelkkään rakastelu-sanaan.

Toistuvasti tällä palstalla joku sairas ihminen käyttää tuota sanaa otsikoinnissa kun linkittelee jotakin raiskausuutisia.
 
Ei mua haittaa yhtään.

Tässä mietiskelin just että saiskohan raiskaaja sitä mitä läks hakemaan, jos nainen
heittäytyiskin levälleen ite ja toteais että "noniin, kerranki saa kunnolla"!:D
 
Vieras-1
Ihan samaa mieltä. Yllätysrakastelu on kuvottava sana ja vähättelee raiskausta. Uhrista tuntuisi varmasti hirveältä, jos joku alkaisi puhua yllätysralastelusta kun kyseessä on raaka ja väkivaltainen teko.
 
Kyllähän sitä vitsiä väännetään vaikka mistä. Miks tää asia nyt olis jotekin niin tabu, ettei tästä sovi pilailla?

Vaikeista asioista ne parhaat vitsit yleensäkin väännetään, mikäli tykkää mustasta huumorista.:)
 
Kyllähän sitä vitsiä väännetään vaikka mistä. Miks tää asia nyt olis jotekin niin tabu, ettei tästä sovi pilailla?

Vaikeista asioista ne parhaat vitsit yleensäkin väännetään, mikäli tykkää mustasta huumorista.:)
Huumorin vääntäminen asiasta saakin ehkä vähän eri ulottuvuutta. Se on siis se missä ja miten sitä sanaa käytetään mikä tekee sen eron. Minustakin hyvin vaikeita ja jopa tabuja asioita voi olla joskus tarve ravistella tai nostaa esille mustalla huumorilla. Vitsi ei välttämättä naurata minua, mutta pistää ajattelemaan. Hyvä vitsi pistää naurahtamaan, nauramaan ja ajattelemaan. Sen sijaan palstalla muutama tai yksi harmaa sitä viljelee yhteyksissä, joka saa lähinnä ajattelemaan "Ai, taas tuo imbesilli liikenteessä".
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
luulen
Mutta sellainen, joka samalla vähät välittää "kotimaisten" raiskaajien teoista saati niiden uhreista..
Ei vaan sellainen, jonka mielestä raiskaus on tuomittava rikos kenen tahansa tekemänä. Kansallisuuteen katsomatta. Kyllä sinäkin varsin hyvin tiedät, miten Suomen oikeuslaitos suhtautuu mamujen tekemiin rikoksiin... laki ei todellakaan ole kaikille sama.
 
vierailija
Mun mielestä tuo yllätysrakastelu on kuvottava sana ja tuntuu suorastaan pilkkaavan raiskattuja. Ihmisellä on pahasti korvien välissä vikaa jos pitää käyttää tuollaista sanaa, oikea sana on raiskaus. Raiskaus ei ole millään tasolla rakastelua joten tuollaisen kuvottavan ja typerän sanan käytön voisi lopettaa. Yllätysrakastelu-sanalla saadaan myös ruma kaiku pelkkään rakastelu-sanaan.

Toistuvasti tällä palstalla joku sairas ihminen käyttää tuota sanaa otsikoinnissa kun linkittelee jotakin raiskausuutisia.
ULLATUUUUUS !!!
 

Yhteistyössä