Minkälainen mies on sinulle ehdoton EI

  • Viestiketjun aloittaja aiheeseen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27756704]Mitäs teet, kun apteekkien antiperspirantit, kainalokarvojen ajelut, pilipalihoidot ja muurahaispesässä perse paljaana istuskelut ei auta?

t: Hikoileva ja siitä monella osa-alueella kärsivä hygieniastaan huolta pitävä ihminen[/QUOTE]

En tiedä, mitä sun pitäisi tehdä? Miten tämä minun vastaukseen liittyy, kun jokaisella on ne omat mieltymykset ja omat ehdottomat eit? Voi voi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lau123
leola
- tupakoiva (ellei sitten ole tosi harvinaista eikä tule liki sen jälkeen)
- kännäävä (vaikka vetäis vain kerran vuodessa perseet, niin ei kiitos), ei tarvi mikään absis olla kuitenkaan
- isotteleva rehentelijä
- väkivaltainen ressukka
- bodaava "läski", siis vaik olis lihasta, nää tynnyrit näyttää läskeiltä
 
"rrrr"
Peräkammarin "juntti", kuka esittelee youtubessa "kokkauksiaan". MM. roskisksesta kaivetut sörsselit kerralla kattilaan ja nam nam (mm. hamppareita, ranuja, maksamakkaraa veteen lillumaan). Samalla kämppä oikein huutaa ja naista ja tiskirättiä, taustalla soi Tauski ja sitä rataa...
 
Kaikki muut miehet kuin Data. Katsoimme Nälkäpeliä äsken ja mies kommentoi, että jos astrolabe=Katniss niin hän olisi mua voittajana vastassa siten, että ampuis vaistojousella sen Peetan ja kyselisi kysymykset sitten.
 
--
Lyhyet miehet, eli ei alle 175 cm, pitkätukkaset hyi.. Jos on pitkä ja laiha eli kukkakeppi niin eii eii..ei kelpaa ees sellanen sporttimies joka on laihan näkönen.. Miehellä tarvii olla leveet hartiat, miehekäs, mutta ei bodari ja pituutta + 185 :p
 
aaaaaaa
Sellainen räpärällää jolla on pihassa white trash-tyylinen Olvin aurinkovarjo, paskaset vervet jalassa, työtön, kaljaa litkivä vaimonhakkaaja joka kuuntelee Popedaa ja Yötä! YÖK!!!
 
"jaahas"
No tietysti päihdeongelmainen, väkivaltainen, likainen jne. Mutta jos elämän perusasiat on kunnossa, ei ole kummia vaateita. En kuitenkaan voi sietää miehiä, joilla ei ole omia mielipiteitä, mies joka aina vastaa tehdään ihan niin kun sä haluat / kuuntelen sitä musiikkia mitä sä haluat / tykkään siitä ruuasta mitä sä haluat. Pitää olla JOTAIN mieltä, samaa tai eri mutta mua ei aina saa myötäillä.
 
"vieras"
Sellanen jolla on huonot hampaat eikä luonnollisestri myöskään pese niitä ikinä. Rasvanen tukka ja hieltä haiseva, eli ei huolehdi hygieniastaan. Paskaset ja rikkinäiset vaatteet. Ryyppää ja sikailee ja vaatii silti että naisen pitää olla pitkätukkainen isotissinen kurvikas kaunotar. On sairaalloisen pihi, ei raaski itse käyttää rahojaan mutta olettaa että nainen kustantaa kaiken ja vähän enemmänkin.
 
Alkoholisti, narsisti, väkivaltainen, tupakoiva, ikuisuustyötön, yli 5-vuotta minua vanhempi, todella karvainen, epähygieeninen, musta, muslimi, minua lyhyenpi, lihava, useita seksikumppaneita omaava, ahne, pihi, huumorintajuton, yleisesti tyhmä, negrofili, huono hampainen, nisti, naisellinen, asuu kotona (jos siis lukeutuu minun ikähaarukkaani), liian nuori, pedofiili, rikollinen, pureskelee suu auki eikä halua muuttaa tapaansa, bodari, player tai wannabe-player, himoitsee kakkosta, homo tai homoilusta innostunut tai kiinnostunut, todella vanhentuneen näköinen, lapsivihaaja, eläinvihaaja tai ylettömän eläinrakas, hamstraaja, tai muuten vain liian kummallinen, luotaantyöntävä ja mielestäni inhottava ja kelpaamaton.
 
Seksiä en harrasta muutenkaan, mutta en kykenisi olemaan miehen kanssa, joka tietäisi tietokoneista vähemmän kuin minä tai tupakoisi tai haluaisi lapsia. Myös uskovaisuus ja tummaihoisuus olisi ehdoton ei.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä