Minkälaiset kolmekymppiset?

  • Viestiketjun aloittaja 30v.
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eikös ne ihan tavalliset synttärit ois... Tietty siinä sitä ikää voi korostaa, jos haluaa.

Millaisia juhlia olet yleensäkin pitänyt ja millaisista juhlista itse pidät?
Ajattelitko missä ne pitää? Aiotko tarjota oikein ruuan vai vaan kahvia/kakkua? Onko tarkoitus juoda alkoholia?
 
No sähän on olet "ajoissa" liikkeellä...
Mä olen sitä mieltä et vieraat sen juhlan tekee ja turha suunnittelu voi pilata juhlan. Hyvä porukka jotka tuntee toisensa pientä purtavaa ja juotavaa, niillä pääsee jo pitkälle. Itelläni olisi tuossa noin viikon päästä 30v, mut ne juhlittiin jo viime vuonna. Nyt kun olen raskaana ei harmita:)
 
ap
Siinähän se onkin kun ei mitään visioo asiasta. Ite olen oikeestaan sitä mieltä et nukun kyseisen päivän ohi ja unohdan koko jutun. Mutta sit kun kaikki sukulaiset/kaverit kyselee koko ajan et miten meinaat juhlia jne. Ajattelin et jos joku täällä keksis jonkun loisto idea mahd. pienellä budjetilla...
 
vieras
Pidät kotona juhlat. Jos budjetti pitää olla pieni, niin ei ruokaa tarjolle. Jos yleensä otatte alkoholia, niin sitten sellaiset juhlat: jos ette, niin sitten kahvittelutilaisuus kakkuineen.
 
vieras
Minä sain yllätys synttärit. Mies kuskas mut pari kk ennen synttäreitä siskoni luo toiselle puolen suomea. Ei puhunut mitään muuta ku et kävästään siellä ja sit mennään johonki hotelliin.
No sisko odotti lahjojen kakun ja korttien kans. Kaupoissa sit kierrettiin viikonloppu tuhlaamassa lahjarahoja.

Miehelle kutsuin n 10 sen kaveria ilman et mies tiesi asiasta. Tuli töistä ja oli ihmeissään et mitä porukkaa täällä on. Kakkuakahveja ja saunomista oli ohjelmassa.
 
Mä olin matkoilla ihan sananmukaisesti eli toteutin haaveeni ja täytin 30v. Irlannissa =)
Isältä sain lahjaksi tandenlaskuvarjohypyn jonka kävin reissun jälkeen hyppäämässä, taatusti ikimuistoinen lahja.

Mitään bileitä kavereille en pitänyt.
 

Yhteistyössä