Minkälaiset työvaatteet S-marketin myyjillä on?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"TeeTee"
työvaate on työvaate ja pakko pitää. Ne siniset,todella korkea vyötäröiset,pussihousut ja ruutupaita on mitä seksikkäimmät kuteet. Ja kyllä,olen pitänyt moisia kledjuja jo 8v :) Mutta jos tuon perusteella nyt mietit että meetkö sinne töihin,niin et ehkä sovellu sinne töihin...
 
TeeTeen kanssa erittäin samaa mieltä. Miksi vaivata päätään tuollaisella ajatuksella. Vaatteet on joo kankeat, ei mukavimmasta eikä istuvammasta päästä, mut pakollinen asukokonaisuus. Minäkin olen samoihin pukeutunut aikoinani monta vuotta.
 
"vieras"
varmaankin työhakemuksessa on eduksi, että kieltäytyy pitämästä työnantajan määräämiä ja antamia työvaaatteita. Ja jos ei ole koskaan sattunut käymään yhdessäkään marketissa, jotta tietäisi siellä käytettävän työvaatteita, niin parempi jatkaa työttömyysputkeaan.
 
[QUOTE="vieras";28218163]varmaankin työhakemuksessa on eduksi, että kieltäytyy pitämästä työnantajan määräämiä ja antamia työvaaatteita. Ja jos ei ole koskaan sattunut käymään yhdessäkään marketissa, jotta tietäisi siellä käytettävän työvaatteita, niin parempi jatkaa työttömyysputkeaan.[/QUOTE]

Aika jännä muuten, miten onkin joku voinut välttyä käymästä kaupassa ja näkemästä henkilökunnan työvaatteita?
 
"vvieras"
Mitä väliä niillä työvaatteilla on? Ne on vaan työvaatteet, ei niiden tartte erityisemmin hyvältä näyttää... minä en siis ole marketissa töissä, mutta työvaatteet on. Ihmettelen työkavereiden kurnutusta "kamalista t-paidoista" ja "rumista housuista". Ite olen vaan tyytyväinen siihen, että ei tartte itse ostaa työvaatteita eikä miettiä, mitä töihin laittaa.
 
Random.
Sinivalkoruudullinen, pitkähihainen kauluspaita, nepparit edessä. Joissain S-marketeissa on lisäksi käytössä tumman sininen pikeepaita (lyhythihainen). Tummansininen liivi, tummansiniset housut (naisten mallissa vetskarin+napin lisäksi takana kuminauha).

Mallistoon kuuluu myös äitiyshousut, jotka omasta mielestäni on helvetin epämukavan näköiset ja malliset.:D Kaikki nämä vaatteet on erikseen S-marketeja varten valmistettu, esim.paidoissa ja liivissä on S-market-brodeeraus rinnassa. Olen siis paikassa töissä, mistä nämä vaatteet tulee kauppoihin.;P
 

Yhteistyössä