minkälaiset varastot pesuaineita yms.??

oonko mä tässäkin asiassa joku poikkeus kun mulla on varmaan 10 pakettia wc-paperia klaapissa. Samoin kaikkia shampoita, suihkusaippuaa, hammastahnaa, deodoranttia....... pyykinpesuainetta, tiskiainetta..... tuotteesta riippuen 1-3 pulloa/kappaletta kaapissa.

pari viikkoo sitten ku olin reissussa ja multa tippu kotiin lähtöaamuna hammasharja vessan pönttöön ( juu alkoholin vaikutuksen alaisena) ja mun kanssa samassa hotellihuoneessa ollu kaveri ihmetteli maanantaiaamuna ku oltiin jo kotona ja soiteltiin et missä välissä oon uuden hammasharjan käyny hakees... ( sanoin vaan hänelle et hirveen tunkkanen olo yms vaikka kävin suihkussa ja pesin hampaat)

Mä sanoin et tottakai mulla on kotona AINA kaapissa kaikki tarvittava myös pari hammasharjaa!! Kaveri oli ihan ihmeissään et aijaa....
 
Aika hyvin on varastoja, shampoot on kyllä loppusuoralla just, pitääkin ostaa lisää. Kesällä ostin Saksasta viiden litran kanisterit pyykinpesuaineita, niissä tuntuu sitä riittävän =) hanasta vaan pesupalloon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Minä olen samanlainen,jollei pahempi.Myös ruoan suhteen.On aina pula-ajanvarmuusvarastot :saint:
näin myös meillä... useimmiten naapurit käyvät meiltä lainaamassa kun eivät viiti lähteä kauppaan( tietävät että meiltä löytyy) vessa/talouspapruja ostetaan aina säkit joita varastoidaan kellarissa
 
wc- ja talouspaperia ostan aina lisää ku on toiseksi viimoinen rulla käytössä,
hammasharjat ostetaan vasta sitten ku tarvitsee, hammastahnaa ja muita pesuaineita on aina varastossa 1 ylimääräiset kappaleet...kun otan kaapista sen ylimääräisen niin seuraavalla kerralla ostan uuden tilalle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pirullinen emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Minä olen samanlainen,jollei pahempi.Myös ruoan suhteen.On aina pula-ajanvarmuusvarastot :saint:
näin myös meillä... useimmiten naapurit käyvät meiltä lainaamassa kun eivät viiti lähteä kauppaan( tietävät että meiltä löytyy) vessa/talouspapruja ostetaan aina säkit joita varastoidaan kellarissa
Meillä kanssa naapurit tietää.Minulla on kanssa sivuapteekki.
 
Useampi pullo shampoota ja hoitoainetta löytyy meiltäki. Vessa- ja talouspaperia ostetaan aina iso säkki kerralla, nyt ei oo enää jäljellä ku ehkä 10 rullaa wc-paprua, pitäs käydä ostaan uus säkki. Kaikenmaailman rasvoja on ihan liikaa, paitsi naamarasvaa.

Keittiössä pitää aina jonkin verran olla kuiva-aineita varalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Useampi pullo shampoota ja hoitoainetta löytyy meiltäki. Vessa- ja talouspaperia ostetaan aina iso säkki kerralla, nyt ei oo enää jäljellä ku ehkä 10 rullaa wc-paprua, pitäs käydä ostaan uus säkki. Kaikenmaailman rasvoja on ihan liikaa, paitsi naamarasvaa.

Keittiössä pitää aina jonkin verran olla kuiva-aineita varalla.
juu kuiva-aineita ja kahvia on mullaki aina kaapissa jemmassa

 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Useampi pullo shampoota ja hoitoainetta löytyy meiltäki. Vessa- ja talouspaperia ostetaan aina iso säkki kerralla, nyt ei oo enää jäljellä ku ehkä 10 rullaa wc-paprua, pitäs käydä ostaan uus säkki. Kaikenmaailman rasvoja on ihan liikaa, paitsi naamarasvaa.

Keittiössä pitää aina jonkin verran olla kuiva-aineita varalla.
juu kuiva-aineita ja kahvia on mullaki aina kaapissa jemmassa
Kuivaruokaa meillä on kyllä pienehkön katastrofin varalle. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Useampi pullo shampoota ja hoitoainetta löytyy meiltäki. Vessa- ja talouspaperia ostetaan aina iso säkki kerralla, nyt ei oo enää jäljellä ku ehkä 10 rullaa wc-paprua, pitäs käydä ostaan uus säkki. Kaikenmaailman rasvoja on ihan liikaa, paitsi naamarasvaa.

Keittiössä pitää aina jonkin verran olla kuiva-aineita varalla.
juu kuiva-aineita ja kahvia on mullaki aina kaapissa jemmassa
Kuivaruokaa meillä on kyllä pienehkön katastrofin varalle. =)
jep jep ainaki siihen saakka että lapsilisät tulee

B) :LOL: :LOL: :LOL:

 

Yhteistyössä