Minkälaiset verhot olohuoneseen?

Jos on paljon ikkunoita ja lattian asti ne ovat, mitä olisitte laittaneet? Teen nyt verkossa ostoksia ja verhojen kanssa ongelma, ainakin vaalea sisustusta vain haluan. Jotain sisustuskuvia olisi kans kiva saada :)
 
IhQ
Ite tykkään esim.Marimekon Bottna-kuosista, sitä vissiin saa metritavarana musta-valkeana ja sit semmoisena vaaleempana..on vaan vähän kallista omalle kukkarolle.
Vallilalla on kans joitain kivoja, mut en tiiä minkä tyylistä sitten haluaisit :)
 
ajatus mielessä
Vallila on ollut mielessä mutta liian paljon värjeä ja jotenkin sekavat ehkä olohuoneseen, ainakin lasten huoneisiin ehkä Valilla olisi vaihtoehto, koska löysin aika kivat matot :). Mä laitan kuvan että voi hahmota mitä tarkoitan, eli tänne ja jotain vaaleita ainakin haluan, en tiedä onko Vallila verhot hassut tänne? http://postimg.org/image/chufi5omx/
Mä en laittais verhoja ollenkaan. Maalaisin seinät ja laittaisin kullan tai hopean väriset listat.
ikään kuin kehystäisin ikkunat.
Ja niissä näkyy olevan jo kaihtimet ( jos niitä tarvii, kun peltoa näkyy ikkunoista).
 
vierailija765760
jos ikkunoita noin paljon ja noin lähekkäin, niin en kyl laittais pitkiä verhoja ollenkaan, ellei sit halua peittää niillä joka toisen ikkunan?! Itse voisin kuvitella et laittais pelkät kappaverhot!!
 

Yhteistyössä