Minkälaisia dildoja teillä on?

  • Viestiketjun aloittaja vieeeeras
  • Ensimmäinen viesti
(vierailija)
Paras semmonen kierteinen jelly, tosin yks surinasauva on vielä paketissaan ja kokeilematta :D Sit löytyy semmonen kova muovi"kapula ja oikeammantuntuinen moottorilla, näistä ensin mainittu on huono, jälkimmäinen... välttävä.

Oho miten niitä on noin monta kertynyt :ashamed: siis on mulla mieskin... ja viimeisin dildo on kyllä hänen mulle tilaama... :LOL:
 
Mulla on olut-patterilla toimiva kotimainen dildo. Vanha se tosin on (25) eikä myynnissä joka kaupassa. Hommansa kuitenkin hoitaa ja välillä pyytämättäkin ns. automaattidildo :D Vibrakin löytyy, jos patterit on kunnossa.
 
Mitäs sie sillä tiedolla teet.... :whistle: Onhan niitä... mie ku oon kiertäny messuja jumaliste jo liian monta vuotta. Nimiä en ossaa..... sanoa.... siis sellasia tavallisia löytyy montaa eri väriä ja kokoa, sit on näitä joissa on se ylimääränen jutska ( klitorista varten ) kai kolme.... En oo muuten koskaan laskenu. Oisko jo aika? Pahkuratätin kans vähän suunniteltiin että vien ne parvekkeelle esittelyyn tuota mein naapuria varten joka kokee tarpeekseen kurkkia mein parvekkeelle, kai se joku uskovainen on ku virsiä veisaa, tai sit sillä on lääkitys just kohillaan. :LOL:
 
(vierailija)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Pitäisköhän munkin hankkia vihdoin ensimmäinen? B)
Ja ei kun tilaamaan =D Delfiinit on parhaita kuulemma
Niin joo, prkl, mulla on sekin :ashamed: on se hyvä, joo :D

Jos kysyttäis harrastanko keräilyä niin voisinko sanoa, että joo, dildoja ja vibroja keräilen? :saint:
 
vieeeeras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mitäs sie sillä tiedolla teet.... :whistle: Onhan niitä... mie ku oon kiertäny messuja jumaliste jo liian monta vuotta. Nimiä en ossaa..... sanoa.... siis sellasia tavallisia löytyy montaa eri väriä ja kokoa, sit on näitä joissa on se ylimääränen jutska ( klitorista varten ) kai kolme.... En oo muuten koskaan laskenu. Oisko jo aika? Pahkuratätin kans vähän suunniteltiin että vien ne parvekkeelle esittelyyn tuota mein naapuria varten joka kokee tarpeekseen kurkkia mein parvekkeelle, kai se joku uskovainen on ku virsiä veisaa, tai sit sillä on lääkitys just kohillaan. :LOL:
Ihan vaan huvikseni kysyin =) Jos vaikka hyviä vinkkejä sais minkä seuraavaksi hankkis.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mitäs sie sillä tiedolla teet.... :whistle: Onhan niitä... mie ku oon kiertäny messuja jumaliste jo liian monta vuotta. Nimiä en ossaa..... sanoa.... siis sellasia tavallisia löytyy montaa eri väriä ja kokoa, sit on näitä joissa on se ylimääränen jutska ( klitorista varten ) kai kolme.... En oo muuten koskaan laskenu. Oisko jo aika? Pahkuratätin kans vähän suunniteltiin että vien ne parvekkeelle esittelyyn tuota mein naapuria varten joka kokee tarpeekseen kurkkia mein parvekkeelle, kai se joku uskovainen on ku virsiä veisaa, tai sit sillä on lääkitys just kohillaan. :LOL:
:LOL: Puutarhatontut vs parvekedildot :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mitäs sie sillä tiedolla teet.... :whistle: Onhan niitä... mie ku oon kiertäny messuja jumaliste jo liian monta vuotta. Nimiä en ossaa..... sanoa.... siis sellasia tavallisia löytyy montaa eri väriä ja kokoa, sit on näitä joissa on se ylimääränen jutska ( klitorista varten ) kai kolme.... En oo muuten koskaan laskenu. Oisko jo aika? Pahkuratätin kans vähän suunniteltiin että vien ne parvekkeelle esittelyyn tuota mein naapuria varten joka kokee tarpeekseen kurkkia mein parvekkeelle, kai se joku uskovainen on ku virsiä veisaa, tai sit sillä on lääkitys just kohillaan. :LOL:
Kiillottele niitä siellä oikein urakalla ja huikkaa että kevätsiivous menossa! Täs on vasta näät käytössä olleet!
 
Piti ihan harmautua
En kehtaa mustana vastata, mutta mulla on MYYRÄ! Se on aivan ihana, surruutellut täydellisesti jo 4 vuotta, pattereita vaan kun vaihtaa ja taas on terässä! <3

Niin ja on mulla delfiinikin ja pupu korvilla ja minikaalimato ja joku punainen hökötys, mutta ei niistä ole mihinkään! ;)
 
En mine tiä mut kaikki ne pitää sellasta tärinää että kai niillä kylmä on tuolla laatikossa, sit ku niitä joskus ottaa esille ja vääntää vivusta niin ei helvetten mikä tutina. Okei, ollaan me miehen kans niitä kokeiltu, mut totesin että luonnollinen mulkku on parasta mitä saaha voi. Sillon ko sen minun vakipanolesbon kans olen niin.. eri juttu... :whistle:
 

Yhteistyössä