Minkälaisia joulukortteja lähetätte tänä vuonna?

  • Viestiketjun aloittaja ostin
  • Ensimmäinen viesti
ostin
Vaikka olenkin ärsyyntynyt siitä että nyt jo touhotetaan joulua, niin ostinpa kylillä käydessäni joulukortteja. Ne osuivat silmiini sattumalta ja kun korttipakettien päällimmäiseksi oli osattu laittaa mun tunteisiin vetoava kortti, niin oli pakko ostaa. :)

Nää oli Karton joulukortteja ja tosi nättejä ja erityylisiä vaihteeksi. Viime vuonna laitoin Tiimarin kortteja joulupostiin. Joskus olen askarrellut kortteja itse, mutta se on niin työlästä että harvemmin tulee sitä harrastettua. Olen vaan niin kyllästynyt noihin aina samantyylisiin kortteihin, et nyt oli kiva kun tuli vähän erilaisia vastaan. Siis tarkoitan tyylillä sitä, että kortistahan näkee jo kilometrin päähän, että onko se ostettu Tiimarista, vai mistä. :)

Minkälaisia kortteja te lähetätte?
 
ostin
Mä olen muuten tosi monena vuotena ajatellut lopettavani joulukorttien lähettämisen, mutta miksi en pysty siihen...? Pitäiskö tänä jouluna laittaa korttiin viesti et tämän jälkeen on turha odottaa joulukorttia, käytän nämäkin korttirahat omiin jouluherkkuihini. ;)
 
en tiiä
Lapset saa askarrella minun kanssa jotain. En tiiä viel mitä, kivoja vinkkejä otetaan mukaan! Itelle joulussa ne parhaat hetket o juurikin tuo joulun odotus ja lasten kanssa puuhailu. Oli se sitten korttien askartelua tai leipomista, siivoamista tai koristelua.
 
[QUOTE="Vieras";29126264]Tuo toinen ketjuhan on täynnä toinen toistaan parempia ideoita joulukorteista! Nyt kaikki väsäämään! Joulu on jo ihan ovella"[/QUOTE]


minkäsnäköinen kedju?




- ehkä tämmöisiä sydänliiton kortteja, ehkä jotain muita, ehkä ei mitään.
 
"vieras"
Jotku valokuvat muksuista. Ei mitään karseeta tonttukuvaa kuitenkaan. Nämä siis mummoille, kummeille, enoille/sedille ja tädille, koska moisia toivovat. Onneksi kukaan ei meille lähetä mitään ostettuja paperikortteja, karseeta haaskausta. Valokuvia tulee myös meillepäin, samoilta joille itse laitetaan ja ne on kivoja.
 
Wieruus
Tänä vuonna lähtee perinteisesti kuva lapsista, tosin sillä erolla aikaisempiin vuosiin että kuva on tilanne kuva jossa on käynnissä vuosisadan painiottelu tosimielessä. Oikeastaan pitäs laittaa jälkeenkin kuva missä näkyy ruhjeet ja vammat.
 

Yhteistyössä