minkälaisia oireita ennen synnytystä?

  • Viestiketjun aloittaja äippä 79
  • Ensimmäinen viesti
Krisse-80
Mulla oli säännöllisiä kivuttomia supistuksia viikon verran, viimeisenä iltana monta tuntia viiden minuutin välein. Yöllä meni vedet ja siitä se sitten lähti!
 
No höh. Minäkin täällä kuumeisesti odottelen että koska lähtö tulee.
Nyt viikkoja 39+2, viikon on tullut limatulppaa, ja kolmena päivänä on ollut kipeitä supistuksia 10min. välein, mut sitten yöksi aina rauhottuu.
Maha on ollut löysällä ja välillä on huonoa oloa. Alapäätä vihloo ja vali vali.... :D

Kuulema on ihan lähtökuopissa, kun vaan jotenkin sais sen ulos tuolta masusta...alkaa olla mittari aika täynnä jo :whistle:
 
mom79
Vatsa oli löysänä ja mieli herkkänä.Iltana ennen synnytyksen käynnistymistä en kyllä oikein olisi voinut aavistella mitään,mutta sinä aamuna,kun heräsin niin heti suoraa päätä piti mennä veskiin "isolle hädälle" :) Sitten tuli hiukan verta ja alkoivat lievät supistukset...Onnea matkaan kaikille!!Kohta on teillä nyytti kainalossa :heart:
 
hei!

itselläni raskasuviikkoja on nyt 40+3 ja ei minkäänlaista tunnetta siitä ettävoisi tulla ulos ainoastaan öisin saa juosta pissalla tunnin välein ja samoin melkein päivisinkin .
Ei supistuksia ainoastaan alavatsassa painon tunnetta.. ensimmäinen lapsi kysymyksessä.
Perjantaina menen koko arvioon sitten ollaan viisaampia.
Aika tuskaisaa tämä odottaminen supistuksistakaan ei ole mitään tietoa....
 
Mulla kuulemma kasvoista näki että tänään lähdetään pian synnärille, vaikkei kipuja ollutkaan. Oli turvottuneen näköiset. En uskonut ja niinpä vaan vajaan vuorokauden päästä oli vauva sylissä!

Sitten oli tuulimunaraskaus joka jouduttiin lääkkeillä keskeyttämään. Lääkkeen oton jälkeen mies taas sanoi, että kasvot on turvoksissa. Samaa sanoi anoppi, vaikkei mitään raskauden keskeytyksestä tiennytkään (ei raatsittu kertoa).

Siis kyllä se varmasti voi näkyä naamastakin, niiden hormonien ansioista vaikka en ensiksi itse uskonut. :/
 

Yhteistyössä