Minkälaisistä naisista teidän miehet pitää, jos et tie ni kysy :D

  • Viestiketjun aloittaja "Minski"
  • Ensimmäinen viesti
hööpö
Aika moneen mieheen tuntuu vetoavan luonnollisuus, sopusuhtaisuus, terveen näköinen habitus, hyväntuulisuus, empaattisuus, tietty kainous ja herkkyys, miehen jutuille nauraminen ja ihailu, tasainen luonne ja tietynlainen kyseenalaistamattomuus. Sellainen Kiira Korpi-tyyppinen elovena (siis ulkonäkö, kiiran luonteesta en osaa snao).

Eri asia onkin sitten, että kuinka moni itseään kunnioittava nainen jaksaa/haluaa käyttäytyä ihan noin tai pukeutua niin pirun naisellisesti aina. Mun luonteelle ei istuisi vaan olla niin nöyrä kuin moni mies toivoisi. Tokihan moni noista piirteistä on toivottavia ihan kummallakin sukupuolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hööpö;23669806:
Aika moneen mieheen tuntuu vetoavan luonnollisuus, sopusuhtaisuus, terveen näköinen habitus, hyväntuulisuus, empaattisuus, tietty kainous ja herkkyys, miehen jutuille nauraminen ja ihailu, tasainen luonne ja tietynlainen kyseenalaistamattomuus. Sellainen Kiira Korpi-tyyppinen elovena (siis ulkonäkö, kiiran luonteesta en osaa snao).

Eri asia onkin sitten, että kuinka moni itseään kunnioittava nainen jaksaa/haluaa käyttäytyä ihan noin tai pukeutua niin pirun naisellisesti aina. Mun luonteelle ei istuisi vaan olla niin nöyrä kuin moni mies toivoisi. Tokihan moni noista piirteistä on toivottavia ihan kummallakin sukupuolella.
No ei kai kukaan täysipäinen ala "nöyristelemään" toisen edessä. Siis tottakai toista pitää ottaa huomioon ja tehdä joskus asioita mistä toinen tykkää jos vaan pystyy, mutta semmoinen takertuminen ja miehen mielihalujen tyydyttäminen vaikka itseä ahdistaisi, on aika sairasta ja epätoivoista. Mutta moni noista piirteistä sopii kyllä ihan normaali naiselle eikä minusta ainakaan tunnu raskaalta pukeutua kauniisti ja pitää itsestäni huolta. Ne teen ihan oman itseni takia!
 
näin meill
Luonnollisista, elämä saa näkyä (en tarkoita pubi-ruusu menoa, vaan normi elämää). Just tässä kehuin Lolan kuvia "kun kerrankin äiti näyttää äidiltä" ja silti kauniilta vaikka ei olekaan enää timmein. Ei pidä tästä nykyihanteesta jossa naiset näyttää alaikäisiltä pojilta joilla on tissit. Sanoi että jos olis bi niin sitten ottais sellaisen naisen, menis samalla miehestä...

Ja pihalle viskaa kuulema naiset jotka ei osaa ilman meikkiä ja tunnin puunausta lähteä ulos.
 
"Horuksen silmä"
Iso rintaisista, mutta ei silikoneista. Pyöreä peppusista. Luisevat takamukset ja laihat naiset ei saa siltä pinnoja. Eikä kasvoilta rumat. Eikä se pidä liiasta meikistä.
 
"rokrok"
Mun mies on aina sanonu/vihjannut tykkäävänsä tummista/pitkähiuksisista, miel. ruskeet silmät, ei hirveesti lävistyksiä, sopusuhtainen ja käteensopivat tissit. :D Muodottomat anorektikot on kuulemma inhokkeja. Eikä saa käyttää liikaa meikkiä.

Luonteeltaan naisen pitäis olla itsevarma, huumorintajuinen ja empaattinen. Eikä sais olla mikään avuton hienohelma, vaan pitää pystyä likaamaan kätensä.

Aika lailla osuu yhteen meikäläisen kanssa, tosin meikattua tulee bilettämään lähtiessä äijän mielestä liikaa. Enkä aina ole kyllä kauhean empaattinenkaan :D
 
IhanaValo
Ainakin miulle on sanonut, etten "saa" leikkuuttaa hiuksia lyhyiks, eli niissä saa olla pituutta. Tummia on ollu kaikki sen tyttöystävät, niin myös mie. Muotoja pitää olla, muttei liikaa. On kehunut miun ulkonäköä (kai sen on pakkokin, ku kerta on vaimokseen ottanu?) vaikken ite niin tykkääkään.
Ei saa olla liian meikkipytty/liian pitkään laittautuva.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Turkilmas
Noh...jos pelkästään ulkoisia avuja pitää luetella, niin mieheni tykkää tummista ja pitkistä hiuksista, klassisen kauniista kasvonpiirteistä, isoista rinnoista, pienistä pepuista, pitkistä sääristä... vanha kunnon Janina Frostel on melkolailla ihannenainen :).
 
"vieras"
Hoikista, urheilullisista (lihaksikkaistakin), tervehenkisistä, maanläheisistä, älykkäistä ja sopivasti boheemeista naisista. :) Pinnallisia, tyhjäpäisiä bimboja ei siedä, eikä epäterveellisiä elämäntapoja. Tupakointi on inhokkilistan ykkösenä.
 
"vieras"
Mun mies tykkää naisissa sellaisista joilla on pyöreä kiinteä pysty pylly ja kapea vyötärö. Isot rinnat ei häntä kuulemma sytytä yhtään, vaan pitää olla pienirintainen tai enintään sellainen sopusuhtainen B-C kupin povi. Se millaiset kasvonpiirteet ja hiustyyli häntä kiehto, niin sitä mä en tiedä. Varmaan ihan sama, kunhan on nätti ja pitkä tukka. :D
 
Turkilmas
Noh...jos pelkästään ulkoisia avuja pitää luetella, niin mieheni tykkää tummista ja pitkistä hiuksista, klassisen kauniista kasvonpiirteistä, isoista rinnoista, pienistä pepuista, pitkistä sääristä... vanha kunnon Janina Frostel on melkolailla ihannenainen :).
Mä taas tykkään naisilla isoista takapuolista ja semmoisista about c-kupin rinnoista, eli täysin päinvastoin kuin mieheni :D. Tummista latinokaunottarista (ja ylipäätään tummista naisista) tykätään sentään molemmat. Ja ei, en todellakaan vastaa mieheni kauneusihannetta muuta kuin tummuuden ja isojen rintojen osalta :D.
 
En saa ukostani puristettua aitoa mielipidettä. Vastaus on aina jota kuinkin itseni näköinen. :) Sen tiedän, ettei se tykkää punaisista hiuksista, eikä ilmeisesti liian laihoista. Jos toki ei kyllä lihavistakaan. Kuulemma mieluummin pyöreähkö, kuin laiha. Sääli minun kannaltani, koska keikun siellä painoindeksin alarajoilla. Toisaalta on sanonut, että tykkää naisella uimarinkropasta. Tämän uskon vain olleen peitelty kohteliaisuus minulle, kun aina voivottelen leveitä hartioitani. Mitään tiettyä julkkis naisihannetta en ole saanut puristettua ilmoille siitä. Ei ole ainakaan Angelina Jolie, Jessica Alba, Pamsu, Tuksu, tai mikään muukaan jota olen keksinyt kysyä. Naisihanne olen kuulemma minä. Se nyt on lihava valhe, mutta muuta siitä ei irtoa.
 
miun mies on kertonut tykkäävänsä ulkonäöllisesti eniten pienistä, söpöistä naisista. isot silmät, pulleat huulet, korkeat poskipäät ja kaunis hymy on ilmeisesti jees. punaset hiukset on plussaa. rinnat pienehköt ja kiinteät. pyöreä lantio ja peppu. ei kovin treenattu tai laiha, mieluummin pikkuisen pehmeä, tosin ihan normaalipainon rajoissa. mies tuntuu tykkäävän siitä että nainen panostaa pukeutumiseensa.

luonteen puolesta taas sopivan jätkämäiset, huumorintajuiset ja älykkäät naiset on kuulemma pop. toisaalta nainen saa kyllä olla naisellisen hankalakin välillä, kunhan ei vaan ole tyhjäpää. plussaa tulee siitä, jos nainen sattuu olemaan kiinnostunut esim. peleistä, fantsusta, elektroniikasta jne.
 

Yhteistyössä