minkän nimisiä poikia teillä on,entä tyttöjä?

  • Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloKitty:
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloKitty:
Nora-Maria Eveliina ja Nina-Maria Johanna joo tutut varmaan tunnistaa mut näistä nimistä näitä saa myös kommentoida
Miten on mahdollista, että sisaruksilla on sama nimi?!

Ihmettelen siis sitä, että molemmilla on tuo -Maria. Oon kuvitellut, että sääntö koskee koko etunimeä, siis että sisaruksilla ei saa olla samaa nimeä...
Eihän noilla ole sama nimi..ei ainakaan kukaan aikasemmin ole sanonut mitään on paljon lapsia millä on esim. sama toinen nimi ym..
Juu, saman toisen nimen mäkin "ymmärrän", mutta eikö tuo kaksiosainen etunimi olekaan kokonaan etunimi... Siis Nora-MARIA ja Nina-MARIA - onhan siinä sama tuo nimen toinen osa. Oon luullut, että näin ei vois olla, mutta ilmeisesti tuo kaksoisnimen alkuosa riittää erotteluksi.

Ihmettelin siis vaan, että väestörekisterikeskus on tuon hyväksynyt, ilkeillä en tarkoita.
en ottanutkaan ilkeilynä..mut kyl ne on sen yväksynyt tai ei ole kukaan 5v tullu mitään siitä sanomankaan :) Nyt tälle kolmoselle pitäs nimeä keksiä..onko ehdotuksia??
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Emma Elisabeth
Alva Elvira
Mai Selene
:heart: :heart: :heart:

lapsiluku täynnä mutta jos saisin pojan niin laittaiisin nimeks Neo, Jeremias tai Nikolai.

ja saa kommentoida. ;)




Ihania nimiä!
Mai Selene on todella kaunis.

Mulla Tara Aurora...


 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Emma Elisabeth
Alva Elvira
Mai Selene
:heart: :heart: :heart:

lapsiluku täynnä mutta jos saisin pojan niin laittaiisin nimeks Neo, Jeremias tai Nikolai.

ja saa kommentoida. ;)




Ihania nimiä!
Mai Selene on todella kaunis.

Mulla Tara Aurora...
Sä uskalsit ottaa Taran käyttöön, pidän siitä nimestä.

Suunnittelin eka tyttärelle nimeksi Tara Erika Natalie mutta hänestä tuli sitten Pia E N, Erika on kutsumanimi.
Toinen tytär on Heta Aino Katarina ja pojat Tero Markus Nikolai ja Mikael Kasimir.

 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Otso on miun pojan nimi :heart:


Ja jos lisää tulee lapsia joskus, niin pojalle voisin antaa nimeksi Sisu tai Viimo, tytölle Aava tai Seela.


Saapi kommenteerata näitä jos joku kokee kutsumusta!
Seela (ihana nimi!!) oli mullakin nimi-ehdokas-listalla, mutta mies tyrmäsi sen kättelyssä. Hölmö mies mulla! :)
Meiltä löytyy tuo Seela sekä isosisko Emma :heart: :heart:

Ja antakaas nimivinkkejä tälle tulevalle pojalle :wave: :wave:
 
äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja taavi:
Saara Maria
Sami Kristian
Suvi Julia
Samuli Albin
Sauli Juhani

Saa kommentoida.
Meidän tuttavaperheessä on saman nimisiä lapsia Saaraa lukuunottamatta. Perheestä löytyy sen sijaan vielä pari muuta S-alkuista nimeä.
 
Meillä on Melike Aleyna Maria ja Nikolas Miray Resat. Siis suhuässä tuossa Resatissa.
Tässä samassa haluaisin lähettää terveisiä kaikille tutuille :D Eipä ole vaikeuksia tietää kuka tämän nimimerkin takana piilee. Vaan eipä tuo mikään salaisuus ole.
JOS meille joskus vielä tulee lapsia (tuskin tulee) niin pojasta voisi vaikka tulla Marius Mardin Aleksander ja tytöstä...tuotanoin...Madison Melda Sabiha. Siinäkin olisi kolmannet nimet suvusta, kuten kahdella ekallakin lapsella, ja turkinkielinen M-nimi kuten kahdella ekallakin.
 

Yhteistyössä