Minne antaa/lahjoittaa kissa?!?

Muuton aikana ajattelin tuon kissan antaa pois... Mutta minne? Olen tutuille tarjonnut, kukaan ei ota. On leikattu, sisäkissa, narttu noin 7v. Suht.rauhallinen, mitä nyt silloin tällöin alkaa "riehumaan": hyppii ovien karmeihin ja ravaa portaita ees taas :D
Ei ole kovin sylissä viihtyvää sorttia, vieressä kyllä tykkää maata ja kehrätä.
Jotenkin vaan ei ole aikaa/halua/jaksamista enää siivota pissalootaa ja huolehtia että on ruokaa ja juomaa :ashamed: jne.. Parempaan kotiin olisi senkin kivempi päästä.
Ei ole vihainen kissa eikä raavi lapsia. Ellei sitten oikeen kunnolla pienin möyhennä niin silloin saattaa olla kynnet esillä kun tassua heilauttaa, mutta ei siis ole kertaakaan kunnolla raapaissut yhtäkään lapsista.
 
"vieras"
Just just, toivottavasti et ihan heti ole ottamassa uutta lemmikkiä, kun saattaa iskee senkin kohdalla viitseliäisyyden puute. Kaikille ei vain lemmikkejä saisi antaa.
 
"diu"
[QUOTE="vieras";22065483]Just just, toivottavasti et ihan heti ole ottamassa uutta lemmikkiä, kun saattaa iskee senkin kohdalla viitseliäisyyden puute. Kaikille ei vain lemmikkejä saisi antaa.[/QUOTE]

Niinpä, oikeesti pitäis olla joku eläintenpintokortti, ettei kaikki sais ottaa lemmikkejä. Ekaks joku eläintenhoitokurssi käytynä ja osoitettu että kykenee ottamaan vastuuta ja huolehtimaan eläimestä.
Mut joo, se oliskin täydellisessä maailmassa.
 
ARGH
Siinä taas yksi idiootti kissanomistaja!Olisit ajatellut halua/jaksamista/huvittamista ennenkun kissan lootineen ja ruokkimisineen itelles otit.Vedä itses vaikka jojoon ääliö.
 
el
Minä ymmärrän ap:ta kyllä.

Itse olin lapsesta saakka kissaihminen henkeen ja vereen, en olisi voinut kuvitellakaan eläväni ilman kissoja ja niinpä minulla olikin niitä kaksi.

Kunnes sain lapsia ja jostain syystä kissat alkoivat enemmänkin ärsyttää... Toiseen kissaan meni aivan liikaa aikaa kun sitä piti pestä säännöllisesti ja harjata, joten annoimme sen pois.

Ja jos joku olisi minulle aiemmin sanonut, että luovun kissasta ihan vaan siksi, etten jaksa sitä pitää, niin olisin nauranut. Miten minä, suuri kissojen rakastaja voisin sellaista tehdä.

Olen myös omistanut koiran aiemmin ja haaveilin joskus ottavani uuden, mutta lasten myötä olen alkanut enemmänkin kammoksumaan koiria.

Ihmiset muuttuvat ja elämäntilanteet muuttuvat, eikö silloin ole parempi etsiä eläimelle parempi koti jos kokee ettei halua enää eläintä pitää eikä jaksa sitä hoitaa?
 

Yhteistyössä