Minua vaivaa kun en tiedä mihin se geldofin tytär kuoli

  • Viestiketjun aloittaja vaivaa
  • Ensimmäinen viesti
oon edellinen, vielä opettelen suomea ja kristus että saan viestit kuulostamaan idioottisilta, siis juuri niin..itsekin olen pitänyt älyvapaita kuureja...tarkoitin... ymmärretään, opitaan kaikki tästä :/
 
"a p"
Pelottavaa.
Oliko äitini siis oikeassa kun oli huolissaan kun laihduin esikoisen jälkeen paljon. (40 kg/168 cm)
Tarkoituksella kyllä kävelin paljon vaunujen kanssa mutta söin myös jotain.
 
"-p-"
[QUOTE="a p";29763092]Pelottavaa.
Oliko äitini siis oikeassa kun oli huolissaan kun laihduin esikoisen jälkeen paljon. (40 kg/168 cm)
Tarkoituksella kyllä kävelin paljon vaunujen kanssa mutta söin myös jotain.[/QUOTE]

No onhan tuo ihan järkyttävä luku. Itse painoin parikymppisenä 40 kiloa, kun olin anorektikko. Pituutta mulla on 169cm ja nykyään terveenä 37-vuotiaana painan 55kg, ollen vieläkin hoikka. Kyllä tuo sydänpysähdys ihan todellinen vaara on. Kroppa alkaa ottaa sydämen ja sisäelimien ympäriltä rasvaa, kun ei sitä enää mistään muualta löydy.
 
"-p-"
Huomenna on ruumiinavaus.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2599556/Peaches-Geldof-risk-cardiac-arrest-juice-diet-ate-liquid-vegetables-Socialite-mother-25-dead-home-yesterday.html
 
inä,
Yllättäen kuolleen Peaches Geldofin asunnolta ei ole poliisien mukaan löytynyt viitteitä huumeista tai itsemurhasta.

Poliisit ovat suorittaneet tutkimuksia maanantaina kuolleen Peaches Geldofin asunnolla, mutta eivät ole löytäneet todisteita, kuten huumeita tai itsemurhaviestiä, jotka auttaisivat selvittämään yllättävän kuoleman. Asiasta kirjoittaa brittijulkaisu Daily Mail.

The Sun -lehden mukaan tutkijat uskovat 25-vuotiaan Peachesin kuolleen luonnollisista syistä, mutta varma tieto asiasta saadaan vasta ruumiinavauksen jälkeen.
 
kyykkyvatkaaja! harmaana
[QUOTE="-p-";29763217]No liittyyhän, jos yhtään uutisointia aiheesta olet lukenut. Ja en nyt tarkoita uutisoinnilla jotain Iltalehteä, vaan brittiläisiä lehtiä.[/QUOTE]

Missä lehdessä? Olen lukenut vain siis BBC:n uutisia. He kerotvat, ettei kuolinsyytä tiedetä.
 

Yhteistyössä