Minulle tuli juuri vähän kummallinen tekstari

Viesti meni näin: Hei. Tuttavanne omaisuutta on löytynyt. pyydämme ottamaan pikaisesti yhteyttä xxxxxxxxx. Asianumeronne on xxxx. Terv. Suomen löytötavarapiste. (Tämä viesti tuli 044-alkuisesta gsm:stä )

Soitin tuohon mainittuun numeroon ja siellä oli heti automaatti päällä jossa sanottiin että puhelu maksaa 1,67 euroa. :eek: Suljin puhelun samontein.

Outoa on se, että minulla on salainen numero. :/

Ilmoitellaanko tällä tavalla oikeasti kadonneista tavaroista?



 
vieras
miehes tai joku omainen on hävittäny jotai ..sillo ku mulla hävis avaimet, ni ne löyty poliisin löytötavaratoimipisteest, (joku ihana ihminen ne oli sinne vienny), ni sain samantapaisen viestin ku tuo ..visii kattoo sielt henkaareista sen henkilön ja ettii puhelintiedot
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehes tai joku omainen on hävittäny jotai ..sillo ku mulla hävis avaimet, ni ne löyty poliisin löytötavaratoimipisteest, (joku ihana ihminen ne oli sinne vienny), ni sain samantapaisen viestin ku tuo ..visii kattoo sielt henkaareista sen henkilön ja ettii puhelintiedot
Mä kävin sen verran tuuppimassa tuota miestä hereille että kysyin onko häneltä jotain kadoksissa, ei kuulemma ollut. (mies siis nukkuu viime öistä yövuoraan pois.)

Lähimmille sukulaisille soitin myös ja kysyin onko jotain hukassa. Ei kellään ollut.


 
tt
Löytötavaratoimisto - Suomen Löytötavarapiste Puh 0600 04401 (1.67?/min+pvm) Tsto NARINKKA 3 Kampin keskus. Suomen löytötavarapiste on yksityinen löytötavaratoimisto. Yhtiö on perustettu vuonna 1993. Hoidamme julkista löytötavaratoimiston tehtävää. Etelä-Suomen lääninhallitus on myöntänyt luvat löytötavaratoimiston pitämiseen, joka perustuu löytötavaralakiin ja -asetukseen. Tavaroiden säilytysaika on lain mukaiset kolme kuukautta. Löydöistä, joista saamme omistajan tiedot selville, ilmoitamme omistajalle. Löytötavarapisteemme hoitaa yhteistyökumppanien löytötavarat eli laitoslöydöt. Löytötavaramaksut on löytötavaralain mukaiset. Lähetämme löydetyt tavarat asiakkaalle tarvittaessa. Voit jättää kadonneesta tavarasta etsintäpyynnön.
 
Martsu
soittaa tuonne ja kysyä :
http://www.kamppi.fi/NewsItem.aspx?News_ID=21

Elikkä semmoinen paikka on kyllä olemassa.
Itseäni ainakin vaivaisi jos en ottaisi selkoa. Jonkun kaverisi omaisuutta kadonnut, ja sun numero on ollut siinä mukana. Soita ja kysy.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehes tai joku omainen on hävittäny jotai ..sillo ku mulla hävis avaimet, ni ne löyty poliisin löytötavaratoimipisteest, (joku ihana ihminen ne oli sinne vienny), ni sain samantapaisen viestin ku tuo ..visii kattoo sielt henkaareista sen henkilön ja ettii puhelintiedot
nii,joo ei mul avaimet hävinny,, tai siis hävis nekin, mut lompakko kans, sielt ne katto ne henkkarit
:D
mut joo,kuulostaa kyl huijausviestilt,ei ne omaisille pistä varmaan tuollaisia
 
Ukkopoika
Yks kaveri sai kans tollasen viestin. Mitään ei ollut hukassa, eikä sieltä mitään löytyny. Yrittävät saada lisää puheluita maksulliseen palveluun. Mitenköhän kuluttajasuojaviranomaiset suhtautuisivat?!
 

Yhteistyössä