minun on sitten hommattava tällänen mikä martinallakin

"mami"
[QUOTE="vieras";27401177]Eiks sulla sit viel oo?? Sehän jokaisen äidin tärkein hankinta kun saa lapsen, haloo!(huokaus)[/QUOTE]

No tekeekö se Martinasta huonon äidin että haluaa huolehtia itsestään myös lastensaannin jälkeenkin? Parempi olisi vissiin lihota sohvan nurkassa nuttura kireällä..
 
[QUOTE="mami";27401220]No tekeekö se Martinasta huonon äidin että haluaa huolehtia itsestään myös lastensaannin jälkeenkin? Parempi olisi vissiin lihota sohvan nurkassa nuttura kireällä..[/QUOTE]
jatkuvasti täällä arvostellaan martinaa miten se liikkuu miten se tekee kun sillä on se lapsikin.
sohvaperunat ne huutelee..
 
miunmau
Mitähän tuollainen vekotin maksaa?

Epillaattoria olen jo jonkun vuoden käyttänyt, mutta yhtä kivuliasta se on vieläkin ja kerran viikossa saa olla ajelemassa, jos meinaa uimahalliin kehdata mennä.
 
Mitähän tuollainen vekotin maksaa?

Epillaattoria olen jo jonkun vuoden käyttänyt, mutta yhtä kivuliasta se on vieläkin ja kerran viikossa saa olla ajelemassa, jos meinaa uimahalliin kehdata mennä.
niin ja missälieneen myynnis noita. Tää meidän paikka kyllä sellanen tuppukylä, vaikka kaupunkikai tää lieneen on, mut ei varmasti löydy meidän s-marketista tuota :D
 
Martina on tyhmä?
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27401102:
Kiireisen äidin pelastus | Martina Aitolehden blogi

ei ehkä noi tupsut sit niin pääsis yllättämään



Hyvä comment

Halooo says:
23/10/2012 at 17:18

Ihokarvat pahinta… ja kuuluu jokaisen vastuuseen poistaa ne?
Miten sitten katsot velkasi, mihin ne kuuluvat?
Teinistä lähtien olet jättänyt laskusi maksamatta, näin teet yhä, olet 30-vee ja parin lapsen äiti.
Yrityksesi on surkeassa jamassa, hirveiden velkojen ja ulosottojen ja protestien keskellä.
Et maksa laskujasi. Et velkojasi.
Olisiko siinä sitten mitään pahaa mielestäsi?
Kuuluisiko kenties velkojen maksaminen jokaisen vastuuseen?
Oletko ikinä miettinyt, miltä tuntuu, jos kaikki jättäisivät sulle kaiken maksamatta? Näin sinä teet muille.
Ja missä Alex? Teillä meni kesällä välit poikki…?
Minkäköhän takia…. rahariitojen?
Ja Stefussa roikkuminen jatkuu kaiken jälkeenkin, mitä olet häneltä saanut sietää?
Ryhdistäydy nainen.
Reply
 
miunmau
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27401759:
paska vehehän toi sitten on. En osta, enkä haaveile edes.
...ja miksi muka ei intiimialueita?

Lukihan epillaattorin ohjeissakin, että ei käyttöä raskaana ollessa, mutta kun tätä ääneen lääkärille ihmettelin niin hän ei keksinyt yhtään syytä miksi sitä ei olisi voinut käyttää. Kahden raskauden ajan olen siis epillaattoria käyttänyt.
 

Yhteistyössä